Gå til innhold

noen som har bilder av E39 eksos utblås?

hav
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Da driver jeg og gjør e39'en klar til sommeren... og lurte på om noen av dere har bilder av eksos til E39 som dere har fått montert. Jeg tenkte i første om gang ikke å bytte fangeren,har standard bakfanger. har bilde under:

back2.jpg

Har noen bilder som kan hjelpe meg med å tenkte hvilken eksos haler og eventuelt om hvor mye av eksosrørene bør jg bytte (fra katalysator) for å få en bedre lyd (ikke overdrevet).

takker for hjelpen

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takk for hjelpen, men vet har noen duplex bilder? (eksos på hver sin side). letet mye etter bilder av E39 eksos bilder på nettet, men fant veldig få...

men takker for flere bilder :wink:

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW E39 540i by Hamann... dog litt for mye tyskerstuk på felgene... :roll:

-------------------------------------

hei

nice ... fin bil. Jeg skal prøve å få duplex eksos som denne på min E39 med den fangeren som sitter på bilen. Det er akkurat det jg lurer på om vil bli noe fint eller ikke?

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit : dette er ikke ting jeg har fått montert, men kanskje det hjelper likevel ? er i alle fall mulig å få montert noe liknende.

Eksosrør til E39 er egentlig ikke så lett det... Eneste som egentlig så pent ut orginalt var M5 sine 4 rør. De ser jo fremdeles meget pene ut.

Nå fant jeg desverre ikke noe skikkelig bilde av Alpina sin løsning, men dette bildet av en E39 D10 (3,0 Diesel)

viser litt

d10e39_1.jpg

Legger også til et bilde av en Alpina B5 (E60)

jeg mener å huske at eksosrørene på denne og E39 B10 var rimelig like.

om noen mener noe annet.. for all del rop ut.

alpina_b52.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns denne var pen jeg :)

bmw_m5_34.jpg

Hei

Den er helt nydelig, men det tar jg nok neste år... i år blir det nok stusser på orginal fangeren som er på bilen...studenter har nokså stramt økonomi...

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enderørene mine peker nedover (pga dieselbil), ett på hver side.

Jeg vet jeg har sett dobble enderør som har åpning for å sette på eksosrør som peker nedover men har ikke greid å finne det igjen.

Noen som vet hvor dette kan skaffes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bilde, men det vil se helt forferdelig ut hvis du har ny sportseksos på den orginale bakfangeren, blir stående skjevt som fann. Så du må finne noe som passer og som ikke stikker skrått ned.

Hvis du skal ha dobbelt anlegg så må du slå inn hjulbrønnen, ellers er det ikke plass til rørene. Hvis du er helig så slipper du å slå inn hele hjulbrønnen slik at du får plass til et reservedekk som er mindre/tynnere enn det gamle som ikke nå vil passe i det hele.

PS: Hvis du slår inn hjulbrønnen eller noe annet lurt så begynner det å RUSTE JÆVLIG RASKT! Tektyl elle noe hjelper vel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...