Gå til innhold

Tråden om min 97' 323i / 21/8-09


Kjetil 323i E36
 Share

Anbefalte innlegg

WoW. Blitt pen bilen din nå Kjetil :) Vurderer selv også å legge om til sommerhjul, men det er nok litt tidlig ettersom jeg skal ut å farte endel i påsken, og det var meldt litt "grumsete" vær.

Skulle du legge solfilm på denne? Jeg skal prøve å få gjort det på min før påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker!

Regner meg jeg må på med vinterdekk igjen, men det tar da ikke så lang tid å bytte om heldigvis...

Ja solfilm har vært i mine tanker en god stund nå. Går med tanken på å legge på siderutene selv, for deretter å levere inn for å ta bakruten, men får se hva det blir til. Vet du ca priser eller?

Tenkt å kjøpt gjennom http://www.solfilmhalvpris.no da prisene er helt ok der, men vet ikke hvordan jeg vil mestre "monteringen"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Hurtigruta Carglass (leangen og tiller). De skal ha ca. 6000 inkl. mva for å legge på alle rutene på Touringen min, untatt frontruta da. Synes ikke det er så ille, for det er jo en ganske stor jobb da de tar ut alle rutene, og filmen er jo heller ikke gratis. Dessuten har jeg bestandig vært fornøy med de jobbene de har gjort på bilene mine.

Bruker den lyseste filmen de har. Sånn som jeg hadde på den forrige E46'n. :

S3010156_001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var du som var ute å laget ny frisyre ja :wink:

Ja kanten var vel det eneste som skinte. Hadde stått parkert på en veldig støvete plass, så den var jo mer grå enn sort desverre. :?

Ja forandring fryder også når det gjelder håret vet du :wink::lol:

Bilen min var ikke ren den heller så ekke no krise ;) Synd du så meg 1 time for tidlig for var og hentet de nye felgene mine like etterpå ;) Sykt mye støv i hele Trondheim egentlig nå :cry: Gleder meg til folk tar av piggdekkene og kostebilene drar ut på veiene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Regner med det er litt forsjellige sort-nyanser også, men du kan sende de en mail å høre. Jeg kommuniserte kun via mail med de, og min oppfatning av service var/er iallefall positiv.

Jeg sendte nedover en bit av mitt skinn som avtalt, og fikk pakken sendt i postoppkrav 1-2 uker etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...