Kjetil 323i E36 Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Må vel lage meg en slik tråd jeg også Har ikke gjort så alt for mye enda, men noe kan jo sees under. Slik så det ut da jeg fikk tak i den: Etter dette har det blitt gjort småting som å skifte ut nyrene fra chrome til svart: Utskifting av BMW-rondellene: Før - Etter - Skiftet ut den hvite nettingen i fronten. Måtte leke litt McGyver gitt Resultat sålangt: Har også skiftet ut alt treinteriør i bilen, kjøpt nye velour-matter og CCFL ringer (er koblet ut grunnet at ene ringen var defekt ). Blir nye lykter etterhvert da di som står på nå har en kraftig stensprut + dugg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 Var foressten å kjøpte meg K&N rensekit her endag. Det var rimelig "møkkete" så dette gjorde godt. Før (her er rusk kakket av også): Under: Og etter oljing: Grei forskjell på farge iallefall, men om jeg merket noe forskjell på bilen kan diskuteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Flott bil Noen andre planer for bilen i fremtiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Ser fin ut den E36'n din, og svart netting i front ble mye finere . CCFL ringer (er koblet ut grunnet at ene ringen var defekt ). Lurer litt på å få tak i slike ringer selv, men lurer på noen småting. Hvor kjøpte du de, var den ene ringen defekt når du kjøpte de, eller har den holdt en stund og hvor mye kostet de . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 Flott bil Noen andre planer for bilen i fremtiden? M-tech sidelister + M-tech bakfanger (eventuelt kun innsats), nytt understell, muligens midtarmlene og M-tech ratt. Ser fin ut den E36'n din, og svart netting i front ble mye finere .CCFL ringer (er koblet ut grunnet at ene ringen var defekt ). Lurer litt på å få tak i slike ringer selv, men lurer på noen småting. Hvor kjøpte du de, var den ene ringen defekt når du kjøpte de, eller har den holdt en stund og hvor mye kostet de . Jeg kjøpte de på Ebay og ja ringen var defekt når jeg slo på første gang. Jeg kunne bare sende tilbake å få ny, men giddet ikke "stresset". Kostet meg rundt 5-600 kr inlk frakt tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Fin bil det der, skulle gjerne hatt en E36 Coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Fin coupe du har!! Har du forresten gjort noen mods med motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2006 Kun K&N innsatsfilter og Scorpion effektanlegg (såfremt man skal regne det som mods på motoren). Tror neppe det blir noe annet en dette. Vil egentlig holde motoren "original". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 En liten update: Fikk som kanskje flere har fått med seg felger her om dagen: Tok meg også tid til en liten shine av motorrom + påklistring av BMWCCN-klubbmerket: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Meget pen bil! Riktig farge på bilen og riktig farge på interiøret Hvordan fikk du av de gamle bmw rondellene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Hvor har du kjøpt de bmw rondellene? De var nice.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Meget pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 Meget pen bil! Riktig farge på bilen og riktig farge på interiøret Hvordan fikk du av de gamle bmw rondellene? Vippet de ut ved hjelp av et tynt skrujern type flat. La mellom en tøy bit slik at de ikke skulle bli skader på lakk. Hvor har du kjøpt de bmw rondellene? De var nice.... www.ebay.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Sorte nyrer var et skritt tilbake. Men det var en knallfin bil ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå