bård Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Du vil ikke ha M3 sideskjørter da?Hadde gjort seg det. Han har m3 sideskjørt hvis du ser etter..
B.E.E. Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 Meget pent med M-lister De originale listene gir på en måte ingen helhet mellom listene på front- og bakfanger.
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Skrevet Februar 20, 2007 Hvor langt er bilen godt? Den passerer snart 153' km. Du vil ikke ha M3 sideskjørter da?Hadde gjort seg det. Er på utkikk, men står ikke høyest på listen for å si det slik. Såklart det ville blitt et helere "M-tech"-inntrykk på bilen. Lister gjør susen. Men du skulle ventet med å montere de før du fikk de riktige emblemene. Du må ha listene av når du setter emblemene på, hvs jeg ikke husker feil.. Oppfattet det jeg også. Må uansett av med de da jeg må vente på den siste listen som jeg fikk to like av. Han har m3 sideskjørt hvis du ser etter.. Usikker på om mine kalles M3 sideskjørt. Kan hende de er i M-tech "sortimentet", men ble iallefall ikke levert på M3 som jeg vet.
Ellingsen B. Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 Det er no form for M-tech de skjørtene du har tror jeg. Jeg prøvde å søke opp dette selv og tenkte dette var noe som kom på faceliften, men min 98 touring har ikke sideskjørt.
-Anders- Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 Er ikke M3 sedan levert med de skjørtene du har kjetil? mener det.
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Skrevet Februar 20, 2007 Etter litt søking på google, kan det se slik ut. For min del spiller det ikke så stor rolle da jeg synes de er greie slik som de er
Ellingsen B. Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 Er ikke M3 sedan levert med de skjørtene du har kjetil? mener det. M3 sedan hadde vanlige sideskjørt uten dette krysset. Den hadde heller ikke EVO leppe. Den skulle være litt mer anonym og litt mer cruiser
-=BMW-318i=- Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 Perfekt E36 Coupe Hvor kjøpte du di GT splitterene dine?
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Skrevet Februar 20, 2007 Perfekt E36 Coupe Hvor kjøpte du di GT splitterene dine? Takk! Splitter'ne ble kjøpt på http://www.ebay.com.
Nautiluz Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Meget fin e36 har lest hele tråden nå. Syntes det begynte bra, men det endte enda bedre. Er tydligvis endel små ting som kan gjøres.
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Skrevet Mars 5, 2007 Bitteliten update. Fikk skiftet girolje for noen dager siden. Dette tar de sikkert når den om kort tid skal inn til Insp.2 også, men det ble nå gjort iallefall Ble litt mykere mellom skiftene, så da er jeg vel fornøyd. Måtte også sette på "///M3"-merkene på sidelistene mine da det så litt jalla ut å kjøre med tomme hull. 3-tallet er dog nå tusjet over til jeg får kjøpt det slik det skal være.
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Skrevet Mars 5, 2007 Det stemmer, Castrol Transmax Z. Kostet 240kr liter'n
mbrothe Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Har brukt siste halve timen nå på å lest gjennom hele posten din, og må si du har en meget strøken bil Før ha øynene åpne neste gang jeg er på stjørdal Forresten, hvordan syns du lyset er av de nye hovedlyktene dine? Jeg kjøpte angeleyeslykter fra GS Bildeler og er absolut ikke fornøyd. De er pene å se på og angeleyesene lyser pent, men fjærnlysa skuffer. Fjærnlysa er fryklig dårlige (ingen vits å blende ned, ingen som blir blendet uansett). Kjører nå med 100w pærer, men ble ikke stort bedre det heller. Kan vel sammenligne fjærnlysa på nylyktene mine med nærlyset på de orginale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå