B.E.E. Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Det ble utrolig pent med GT splitterene. Slike skal jeg også kjøpe
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Skrevet Januar 31, 2007 Idag kom FK lyktene som jeg bestilte fra Maxam Tuning. I morgen blir det montering
Søreng Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 pent.. Gleder meg til å se hvordan det blir på bilen Jeg må vel også få meget meg til å satt ringene i mine lykter snart Mye måtte du ut med for de om jeg kan spør?
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Skal ut å montere nå, så bilder kommer vel i løpet av kvelden. 2700,- inlk blinklys.
Ellingsen B. Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Blir sikkert nice med angeleyes lykter kjetil! *fåtilbake*
Søreng Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 gleder meg til å se Var jo ikke en avskrekkende pris heller synes jeg
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Ja det ble veldig bra, men bilder kommer ikke før i morgen Klarte jo å knekke festene på begge blinklysene, så kvaliteten på de var veeeeldig dårlig. Selve lykten synes jeg passet slik som den skulle, bare synd man ikke får høydejusteringen innenfra i bilen til å funke på ny-lyktene. Nå er jeg bare spent på hvordan det er med dugg. Har hørt litt forskjellig så, men pent ble det iallefall. Skal inn å få de justert korrekt i morgen. Xenon'en min ble iallefall mer konsentrert med prosjektorlykter.
Dr_S Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 FK er ræv kvalitet på plastikken....men ellers er lyktene nice!
Schnellfahren Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Syntes det dugger litt mye i dem jeg... ellers bra
Dr_S Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Du blir kvitt duggen ved å bore noen hull i lokkene bak..selv kjørte jeg uten lokk
MartinE39 Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Nyyydelig bil! Kjekt å følge med på tråden når du gjør alt så skikkelig og pent...
jcvold Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 meget pen bil! Ble dritbra kombinasjon av karbon-BMW emblem og sorte nyrer
Dr_S Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Tips: Bytt rattet til et 3-eika eller M-tech. Hvor kjøpte du GT-splitterne og i hvilket materiale er de laget?
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Skrevet Februar 2, 2007 Takker for varme tilbakemeldinger Tips: Bytt rattet til et 3-eika eller M-tech. Hvor kjøpte du GT-splitterne og i hvilket materiale er de laget? Ønsker meg et 3-eika slik som jeg hadde i min gamle E36, men finnes så lite brukt og nytt koster mer enn det smaker synes jeg. GT-splitterne er i PU-matriale (gummi-greier) og jeg kjøpte dem på eBay M-tech lister er neste på innkjøpslisten nå.
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Skrevet Februar 2, 2007 Da slenger jeg opp bildene av gårdagens "update"... Før: Lykter ute og xenon'en klar til "overføring" til ny lyktene: Litt forskjell kanskje? Disse var klar for utskiftning altså: Er ikke akkurat noen ekspert på å ta bilder, men her er jeg iallefall ferdig med monteringen: Og: Ringene er ikke så "kraftige" som de ser ut, så som sagt jeg er ikke den beste til å ta bilder. Eller er det kanskje utstyret det står på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå