Odde Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Etter å ha vært ivrig leser en stund, fant jeg ut at jeg like godt kunne melde meg inn. Har skjønt at det ligger en kjempestor kompetanse på Bmw her inne! Jeg skal senke bilen min i morgen, en 99modell 318 sedan. Jeg skal kun bytte fjærer foreløpig. Har byttet på en del biler før,men aldri denne modellen. Er det noe jeg bør være spesiellt obs på, eller er det noen som har gode tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Velkommen til forumet Odde. Det er bare å kjøre på med senkingen. Skulle da ikke være problem å senke en E46 hvis du har senket andre. Jeg og en annen brukte 1.5 time på å senke min. Gikk knirkefritt det. Men du burde ta en hjulstillingskontroll på den etterpå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odde Posted April 30, 2006 Author Share Posted April 30, 2006 Hjulstillingskontroll blir utført til torsdag. Skal også prøve å få lagt ut litt bilder i morgen ettermiddag/kveld.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truls 87 Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Har også montert senkefjærer på min E46 i dag! ble veldig fornøyd. Monterte Lesjöfors fjærer som senker 40/30. Så nå gjenstår det å få på 19"ere Før: Etter: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peoplez Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 40mm senkefjærer er vel maks senk på orginale dempere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truls 87 Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Dem sier så. Men nå hadde jeg orginalt Mtech understell fra før av, så i realiteten senket jeg vel ikke mer enn 25/15 eller noe liknende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts