[space] Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Ble kjempebra! Ikke i tvil lenger på at det blir 40/30 cobra på meg også. Må bare se om jeg må sette bort bilen for å få det gjort eller om jeg får noen til å hjelpe meg. Bra lyd i potta? Hvor mye penger måtte du ut med? Ved litt nærmere studering av bildene ser jeg du prøver å kopiere meg! Samme blinklys foran og samme baklys. Nå slo du meg på senkinga, men jeg fikk tilbud på cobra fjører for et par tre uker siden. Felgene blir ikke like da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Må vel ha meg en hjulstillingskontroll også, noen som veit hva det koster sånn ca. ? De gangene jeg har hatt bilene 4- hjulskontroll har jeg bet. rundt 1000kr . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Det ble ordentlig pent.. Nydelig bil John.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 ":yal7ki9s]Ble kjempebra!Ikke i tvil lenger på at det blir 40/30 cobra på meg også. Må bare se om jeg må sette bort bilen for å få det gjort eller om jeg får noen til å hjelpe meg. Bra lyd i potta? Hvor mye penger måtte du ut med? Ved litt nærmere studering av bildene ser jeg du prøver å kopiere meg! Samme blinklys foran og samme baklys. Nå slo du meg på senkinga, men jeg fikk tilbud på cobra fjører for et par tre uker siden. Felgene blir ikke like da. Hehe har lagt merke til at det er noen likheter eg også Ikkje så mye lyd i potta egentlig, litt lyd når eg gir på litt men muligens det blir mer på deg som har sekser.. Ang å sette bort bilen for å få den senket, så tror eg det blir dyrt, hørte hos bavaria i haugesund nå før helga og de skulle ha 1750kr kun for framfjørene! Er ingen problem å gjøre dette selv viss en har skrudd litt før..eneste du trenger er 16 og 18 nøkkel, fjørklemmer og muttertrekker er gjort på 1 time framme, bak er det gjort på 30 min Hvilke felger skal du ha forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 Må vel ha meg en hjulstillingskontroll også, noen som veit hva det koster sånn ca. ? De gangene jeg har hatt bilene 4- hjulskontroll har jeg bet. rundt 1000kr . Ja, det var noe slikt eg regnet med.. Takk steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå