MrBrum Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 På min kjørecomputer så er det punkter som er borte. Ser dem hvis jeg klemmer forsiktig på displayet. Noen som har erfaring med hva som evt. kan gjøres for å gjøre det litt mer lesbart? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_S Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Har lest at det kan gå an å spraye elektronikkrens bak på kontaktene. Men ellers må man vel bytte den helt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrBrum Posted May 2, 2006 Author Share Posted May 2, 2006 Gikk visst ikke å spraye. Må nok bytte hele greia....hvis jeg gidder.... Ellers takk for tipset! Link to comment Share on other sites More sharing options...
///Molly Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Dette er riktignok til E38,men verd å prøve??: http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... ?dokid=106 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VillKapping Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Tøft! Lurer på om dette er noe jeg kan prøve på nav. skjermen min også som ikke lyser i det hele tatt når det er kaldt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts