erlend_p Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Som tittel sier, så trenger jeg en ny sub. Planen var å montere den i skipose hullet, og der får jeg ikke plass til noe større en 8". Så hvis noen her har et bra 8" element til salgs, eller vet om et sted hvor jeg kan få kjøpt et, så hadde det vært fint. Skal ikke ha noe billig drit som liksom greier milionsvis av watt. En ting til jeg lurer på: Jeg har to forsterkere, en til sub, og en til resten av høyttalerene. må jeg trekke to phonokabler, en til hver forsterker, eller holder det med å splitte den ene phonokabelene jeg allerede har? Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Du kan få en 10" Kicker i skiposen. Den er visst akkurat samme størrelse. En her i rogaland som hadde en gjennom åpningen. Såklart med kasse da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Du har ikke plass til en aktiv sub med 8" i da? Har en for salg! http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=209 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 har ikke plass til en aktiv sub i skipose hullet nei Kicker er vel de firkantede elementene det? Har hørt at det ikke er så bra lyd i de, og at man får mye bedre lyd av de som er runde. Noen som har noen meninger om det her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 har ikke plass til en aktiv sub i skipose hullet nei Kicker er vel de firkantede elementene det? Har hørt at det ikke er så bra lyd i de, og at man får mye bedre lyd av de som er runde. Noen som har noen meninger om det her? Kicker låter og trøkker som faen, så det er nok bare rykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 God lyd i kicker ja. Det kan jeg skrive under på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2006 Har funne ut at jeg skal gå for focal 21v2. Men er det noen som vet hvordan jeg får av denne platen mellom bagasjerommet og baksetene på en fornuftig måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå