Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 585
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den ene demperen for å holde oppe panseret med står foresten opp ned.

Viktig å pirke litt på slike småting, som er fort gjort å rette opp i :)

Ellers ser dette her veldig bra ut, ser frem til enda flere bilder av bilen etterhvert.

Jeg har enda et godt stykke igjen før min 745 blir i like god stand som din :)

Skrevet
Viktig å pirke litt på slike småting, som er fort gjort å rette opp i :)

Ja, viktig med småpirk for å bli ennå bedre. :)

Dessuten, noen vil kunne se småfeil i detaljer som tegn på at det kan ha blitt slurvet med mer grunnleggende ting - og det inntrykket tviler jeg sterkt på denne bilen fortjener. :)

Skrevet

Pedi: Jo takk :)

Moepower: Nei? Det må jeg må få se å få ordna på :P Bilen settes inn for vinteren om ikke lenge. BLir mye pussing framover. Alt skal shines for akkurat nå er den møkkete og jævlig etter dårlig vær på østlandet.

Skrevet

Der barockengel: Jeg veit det. Derfor skal bilen tas i sømmene i løpet av vinteren. Alt skal gås over nøye for sjekk og dobbelsjekk.

Men jeg veit en ting som folk kommer til å kommentere. Det er nemlig det at panser og skjerm på høyre side ikke har eksakt lik glippe hele veien opp etter montering. Dette var dessverre en liten tabbe men er dessverre for sent nå.

Skrevet

Det er da ikke for sent?

Er jo bare å løsne noen skruer og justere det inn igjen. :)

Men hvis det er en skjerm med dårlig passform som er satt på, og den må "bøyes" for å få den på riktig plass igjen så blir det jo selvfølgelig vanskelig :/

Skrevet

Mm. Er en kombinasjon av mange ting. Det ble slik det ble og bedre enn det fikk jeg det ikke til å bli. Irriterte meg grønn en stund men tenker ikke over det nå.

Er dessverre for sent for har jo brukt karosserikitt (les: lim) så det sitter dønn.

Skrevet

Da er bilen satt inn for vinteren. 16 graders garasje hele vinteren hjemme på gården:) Nå er det pussing og shining for tur.

Har tatt av hjul slik at den står på bukker. På denne måten får hele understellet slappe av i vinter.

Forøvrig skal FELGENE SELGES da jeg kommer til å prøve få råd til ny i løpet av vinteren. Kan også selge 20mm spacere og bolter.

Skrevet

Jepp har det. En skam at jeg ikke har vist den frem på treff enda, men får vente til våren gitt. Kan ikke la bilen gå i denne høst møkka... hehe..

Skal du til våler? I så fall får vi slå av en prat!

• 2 weeks later...
Skrevet

En ny bil i garasjen.. Forøvrig min far som har kjøpt men kommer til å dukke opp i denne på treffet.

En stk. BMW 3.0 CSi -75 modell.. Ganske så fin :)

Skrevet

Skal få lagt ut noe snart.. Har kjøpt nye felger også, så venter til jeg har fått dem ;) Sier bare strøkne BBS RC035 nyoppussede fra Tyskland jeg... 8" bak og 9" fremme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...