Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 585
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

I den anledningen du har lagt ut det bilde skal jeg stille et spørsmål dere kanskje vet noe om..

Hva er den sorte bosch boksen nederst i venstre hjørnet siden av releet for motorstyringa, vet dere det?

Skrevet

Felgene er solgt og nye kommer forhåpentligvis snart. I tillegg vil jeg nevne at det er enda en bil på vei inn i garasjen. Bruttern har kjøpt seg E24 635csi type strøken så det blir en fin garsjesamling etterhvert :) Skal ta noen bilder når bilen står i garasje..

Skrevet

Morgendagen blir en stressende dag. Først opp tidlig på morgenen for å dra på jobb, deretter hjem for å hente felgene på postkontoret, legge på dekk, dra på polet, lage meg mat, sette på felger på bilen og så drikke meg full.. Veit ikke om jeg rekker det, men håper jeg rekker det så jeg får ut bilder av bilen i morgen.. Hvis ikke må dere vente til mandag, men jeg trur dette blir bra..

Er veldig fornøyd med bilen nå. Ikke for å skryte, men når jeg får på felgene så vil jeg si at jeg har norges fineste E23 hvis ingen kan motsi meg:P

Skrevet

Da er felgene i hus. Ligger i dette øyeblikk og dekkomlegger så da kommer det bilder i morgen..

Tenkte meg forøvrig på høsttreffet på tryvann til helgen.. En siste tur med 7'ern før den går inn for vinteren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...