///MoePower Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Håper det er en skrivefeil at du skal ha bredere felger fremme enn bak? Gleder meg til å se nyfelgene og 3.0Csi'n
Morty999 Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 har ett bilde av motorrommet ditt her fant jeg ut.. p åbimmers treffet på rudskogen 2007..
///MoePower Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Ryddig og pent motorom i forhold til mitt.
Lien Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 I den anledningen du har lagt ut det bilde skal jeg stille et spørsmål dere kanskje vet noe om.. Hva er den sorte bosch boksen nederst i venstre hjørnet siden av releet for motorstyringa, vet dere det?
Lien Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Felgene er solgt og nye kommer forhåpentligvis snart. I tillegg vil jeg nevne at det er enda en bil på vei inn i garasjen. Bruttern har kjøpt seg E24 635csi type strøken så det blir en fin garsjesamling etterhvert Skal ta noen bilder når bilen står i garasje..
///MoePower Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Enda mer snacks 3 av mine drømmebiler med andre ord. Sikler veldig etter en E24 selv for tiden, men desverre tillater ikke økonomien det.
Der Barockengel Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Enda mer snacks 3 av mine drømmebiler med andre ord. På god vei til å bli den perfekte drømmegarasjen det der.
Lien Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Det ser meget bra ut nå.. skal dokumentere alt når bilen er nede fra bukkene med nye felger på beina
Lien Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Da er det annkommet fire dekk fra dekkonline.com; 235/45-17 + 255/40-17. Dette blir nok bra
Lien Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Morgendagen blir en stressende dag. Først opp tidlig på morgenen for å dra på jobb, deretter hjem for å hente felgene på postkontoret, legge på dekk, dra på polet, lage meg mat, sette på felger på bilen og så drikke meg full.. Veit ikke om jeg rekker det, men håper jeg rekker det så jeg får ut bilder av bilen i morgen.. Hvis ikke må dere vente til mandag, men jeg trur dette blir bra.. Er veldig fornøyd med bilen nå. Ikke for å skryte, men når jeg får på felgene så vil jeg si at jeg har norges fineste E23 hvis ingen kan motsi meg:P
Lien Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Da er felgene i hus. Ligger i dette øyeblikk og dekkomlegger så da kommer det bilder i morgen.. Tenkte meg forøvrig på høsttreffet på tryvann til helgen.. En siste tur med 7'ern før den går inn for vinteren..
Lien Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Slik ble bilen med de nye felgene Det ligger masse fler bilder på: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=481217 Her ligger det også bilder fra de andre bilene vi i løpet av høsten har kjøpt
///MoePower Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Alldeles nydelig, og garasjen var det heller ingenting å si på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå