SteffenM2 Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av bilene som jeg satt på med til tryvann treffet.. Bilde av begge.. De ultimate felgene til 6'ern! Man kan ikke klage? Litt snacks for BmwE9 Enda mer.. Hva kan jeg si? Noen av BMW's nydeligste biler! Spesielt E9, I mine øyne, finnes det ikke penere linjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 E9 er en praktfull bil, men det er E24 som er min "søndagsbil" drøm . O.T: Huske vi møtte den E24'n når vi var på vei ned fra Tryvann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hm.. Kjørte du bilen din eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hmm.. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 JA! 2 meget pene biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Meget pene biler. Kan ikke si jeg har sett så mange E9 i mitt liv, men denne var pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Var flott e24'n men kan jeg skimte i noen USA fangere?? USA fangere faller ikke meg i smak, men ellers knall bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Er bare en ting å gjøre når man ser slike nydelige klassikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Det var fine eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 E9 er tidenes BMW... ingen tvil om det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå