Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først av alt er det jo bare å gratulere husets herre med ny vogn!

Må si at jeg ikke skjønner den derre SUV greia, altså...

Koster skjorta og er ikke i nærheten av hverken utseende eller kjøreegenskapene til, i dette tilfellet, E90, 91.

Menmen, det ere jo smak og behag. Noen vil så nærme asfalten som mulig, mens andre vil sitte litt lengre opp i atmosfæren.

Virker som om at folk foretrekker slike biler når de kommer litt opp i åra... Min far har drevet å surret rundt i en X5 de siste par åra.

Uansett, en slik SUV er jo tusen ganger bedre enn alt skrotet som kommer fra Korea på denne fronten..

Skrevet
BMW familie er en fornøyd familie! :wink:

Får håpe det ja!

Fattern måtte ha seg en ny jobbil nå nettopp, og jeg fikk hentet en E46 til ham som han fikk overlevert i påsken. Snakket nettopp med ham, og han er kjempefornøyd. Sier at han ikke kan fatte at han ikke har kjøpt BMW før. Han er godt over snittet bil-(og motorsykkel)-interessert og har alltid likt bakhjulstrekk og spreke biler, men selv om dette bare er en 318i er han strålende fornøyd. Økonomisk var jo litt av poenget siden han begynte i ny jobb i dag og må kjøre en del lenger, og da er det jo flott at det allikevel finnes biler med kjøreglede selv med liten motor. :)

Klager litt på sporing though, slitte Continental 225/45-17" sporer mye verre enn mine begge mine sett med 235/40-18" foran.. :?

Skrevet

Gratulerer til din far. Personelig liker jeg ikke X3 noe særlig, men er sikkert en flott bil på alle måter :) .

Men få han til å lakkere fangerne, blir mye penere da :P .

Skrevet
Grattis!!

Har en X3 selv, og kan ikke si noe annet at jeg er VELDIG(!) fornøyd!

ja,jeg kjører e46 cupe selv,men etter å ha kjørt x6 60 mil,og så sette seg inn i sin egen e46 uten sportseter,var ikke helt det samme,så han har får en skikkelig bil,med gode kjøreegenskaper.og kule 18" vinterfelger :wink:

Skrevet

nå har vi satt på sommerdekka. jeg veide en av vinterhjula pg det veide 26,5 KG !

altså 106 kg av bilens vekt er bare hjula

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...