jcvold Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 nå har pappa kjøpt seg ny bil.ville ha en suv og jeg påvirka han til å gå for BMW : en 2006` X3! er en del utstyr: Sportseter,sportsratt,midtarmlene,klima,cruicekontroll,oppvarma sete og ratt,regnsensor,el avblend speil, 18" og 17" felger,hill decent controll,dsc xeon,tonede ruteter ,bra anlegg osv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_S Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Eneste X som funker for meg, er X5 X3 er for sær Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Du må gratulere faren din med ny bil da jcvold! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted May 2, 2006 Author Share Posted May 2, 2006 jo takk ! jeg kommer vel til å låne den en del jeg og! jeg henta den i oslo å kjørte 600 kilometer hjem.gikk helt fint det i de bra setene! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Hei. Gratulerer med ny bil i familien. X3 er en fin bil. Kunne godt tenkt meg en slik en etterhvert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Selvfølgelig skal du gratulere din far med X3, men du verden så mye finere bilen til høyre er (nederste bildet)... no-offence... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingard Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Sorry folkens, men den bilen der er jo ikke mye pen.. Ser ut som en kia.. (Kanskje ikke så ille da, men.. ) Men gratulerer uansett hva jeg synes Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted May 2, 2006 Author Share Posted May 2, 2006 Selvfølgelig skal du gratulere din far med X3, men du verden så mye finere bilen til høyre er (nederste bildet)... no-offence... hehe,takk! den er nemmelig min 2000` 320 cupè! Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Jeg syns X3'n er ganske tøff jeg Enda tøffere hadde den vært med AC-Schnitser stylig eller lakerte bumpere Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted May 2, 2006 Author Share Posted May 2, 2006 han har vist planer om å kjøpe instegsbrett i alu på sidene.er 18" vinterfelger på den no Link to comment Share on other sites More sharing options...
soft-ice Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Gratulerer med nytt kjøretøy, pen bil det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viko Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Selvfølgelig skal du gratulere din far med X3, men du verden så mye finere bilen til høyre er (nederste bildet)... no-offence... Helt enig.. Men gratuler din far.. Mangen Østlendinger som flytter til gulen Link to comment Share on other sites More sharing options...
skillbill Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 gratulerer med ny bil til din far da Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted May 2, 2006 Author Share Posted May 2, 2006 takketakk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick B Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 BMW familie er en fornøyd familie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts