Gå til innhold

ny BMW i familien! X3


 Share

Anbefalte innlegg

Først av alt er det jo bare å gratulere husets herre med ny vogn!

Må si at jeg ikke skjønner den derre SUV greia, altså...

Koster skjorta og er ikke i nærheten av hverken utseende eller kjøreegenskapene til, i dette tilfellet, E90, 91.

Menmen, det ere jo smak og behag. Noen vil så nærme asfalten som mulig, mens andre vil sitte litt lengre opp i atmosfæren.

Virker som om at folk foretrekker slike biler når de kommer litt opp i åra... Min far har drevet å surret rundt i en X5 de siste par åra.

Uansett, en slik SUV er jo tusen ganger bedre enn alt skrotet som kommer fra Korea på denne fronten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW familie er en fornøyd familie! :wink:

Får håpe det ja!

Fattern måtte ha seg en ny jobbil nå nettopp, og jeg fikk hentet en E46 til ham som han fikk overlevert i påsken. Snakket nettopp med ham, og han er kjempefornøyd. Sier at han ikke kan fatte at han ikke har kjøpt BMW før. Han er godt over snittet bil-(og motorsykkel)-interessert og har alltid likt bakhjulstrekk og spreke biler, men selv om dette bare er en 318i er han strålende fornøyd. Økonomisk var jo litt av poenget siden han begynte i ny jobb i dag og må kjøre en del lenger, og da er det jo flott at det allikevel finnes biler med kjøreglede selv med liten motor. :)

Klager litt på sporing though, slitte Continental 225/45-17" sporer mye verre enn mine begge mine sett med 235/40-18" foran.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!!

Har en X3 selv, og kan ikke si noe annet at jeg er VELDIG(!) fornøyd!

ja,jeg kjører e46 cupe selv,men etter å ha kjørt x6 60 mil,og så sette seg inn i sin egen e46 uten sportseter,var ikke helt det samme,så han har får en skikkelig bil,med gode kjøreegenskaper.og kule 18" vinterfelger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...