jcvold Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 en tysker som var på fiskeferie her i bygda kom med denne bilen: en m5 styla E61 touring! vet ikke hvilken motor,men var bensin,kansje 525. sånn skal jeg ha som situasjonsvogn når jeg får baby!! med recaro barneseter seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 du mener vel M5 styla? er jo ingen 3-serie det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 E61 Touring med M-tech styling er det vel dette.... og da begynner motorbetegnelsen med 5 først.... 525? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Inngangsmodellen til E61 er 520d (A) og rimeligste bensin er 523i (A). Må si at E60 serien ikke er så ille i hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Overraskende pen i hvit drakt. Drømmen hadde vært en 535d. Ååå det hadde vært noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Men er jo en skam at man ikke ser forskjell på en 3 serie og en 5 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Men er jo en skam at man ikke ser forskjell på en 3 serie og en 5 serie Det er sant. Men for å ikke bli altfor stygge med hverandre må jeg si det at alle kan gjøre feil, og det er kansje ikke alle som har like drevent syn på biler som det andre er. Vær glad for at du er begavet med din gode kunnskap og ditt gode syn på biler Dr_S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Hmm, ja mener nå fast bestemt d der er en 5-serie jah Og hvit synes jeg ikke den passet noe særlig, få biler som passer hvit og E61 er ikke en av dem. (i mine øyne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Hvite biler passer godt i land hvor det er veldig varmt. I sør Afrika er det spesielt mange hvite biler. I kalde norge fungerer det imidlertid ike så godt med hvit farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Hvit BMW i USA er også pent, Miami osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 uansett er det en bil å lengte etter, BMW med M-Tech styling er rått uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 syns hele M-tech greia er kjip jeg... blir for hard og trashy ride. I alle fall 5-serien. Det går løs på komforten og det liker ikke jeg... men sikkert et greit kompromiss for de som MÅ ha spesielt sportslig preg over bilens kjøreegenskaper. rent kosmetisk ser det jo meget vakkert ut.. men mister for mye komfort. (X5 med sports-understell eller hvafaen de kaller det er jo helt fryktelig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Men er jo en skam at man ikke ser forskjell på en 3 serie og en 5 serie Det skulle jeg til å skrive og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2006 sjønner ikke hva dere snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 om å se forskjell på 3 og 5 serie'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå