hartgecab Skrevet Mai 5, 2006 Skrevet Mai 5, 2006 Kan godt ta bilder av den, men ser ikke helt poenget.. Du kan like godt ta bilde av din egen 320/325 motor.. Er helt identiske å se på. Jada, går helt greit.. Men er ikke noe sånn kjempe wow opplevelse..
Ole-P Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Skrevet Mai 6, 2006 så det står ikke Hartge over alt nede i motor rommet altså? hvis ikke så er det ikke så farlig hehe
hartgecab Skrevet Mai 11, 2006 Skrevet Mai 11, 2006 så det står ikke Hartge over alt nede i motor rommet altså? hvis ikke så er det ikke så farlig hehe Nei, desverre og heldigvis.. Hadde vært tøft, men gjør det jo også mye lettere med tanke på en kontroll da..
Ole-P Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Skrevet Mai 13, 2006 Dieselveiva er bare en fordel.Bruk 130mm råder, og 2.7 stemplene av den konvekse typen. Da har du en komp på ca 10,4:1 med 885-toppen. Dette finner du mer info om flere plasser her inne på forumet også... Hvem motor sitter 2.7 stemplene av den konvekse typen orginalt i?` gjør det litt lettere å finne stempler når jeg vet litt mere om dem
Kjell Rune Skrevet Mai 13, 2006 Skrevet Mai 13, 2006 trodde hartge motoren hadde hartge toppdeksel jeg. sort med skråstilte striper over hele?? hmmm har vertfall de 2,7 hartge motorne jeg har sett. alpina derimot har bare sort\grått toppdeksel. men de passer jo omm verandre så då da har trolig nok noen bøffa ditt før du fikk tak i motoren.
Pedi Skrevet Mai 20, 2006 Skrevet Mai 20, 2006 De konvekse stemplene finner du før desember 1986 modell. Men OBS! Det leveres både KS og Mahle-stempler i de modellene før 12/86. Jeg husker faktisk ikke om det var KS eller Mahle som jeg har brukt, jeg har bare sett på de utseendemessig når jeg har holdt de i hendene lixom. Men dette er det vel gjerne noen som vet her på forumet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå