mortena Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 mortena: Hva med den røde som Helge Vik skal "kvitte seg med"? Joda, ser bra ut den. Skal stikke å se og prøve til helga. Spent på om den er så bra som den ser ut til. Hvis den røde ikke er som forventet har han jo en fin grå M3 også.
Ole@Automote Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Skrevet Mai 2, 2006 Gratulerer med ny bil!Fikk du ikke med OZ-felgene? Og du er klar over at det er en -87 modell? Har du kjøpt 3.0 eller 3.2? Vet att det er en 87 mod ja. OZ felger ??? hmmm det sa han ikke no om. De felgene som står på nå passer i alle fall ikke. feil innpress og feil look. Jeg har bestilt en 3 liter fordi jeg har tenkt å sette turbo i den. Lettere og trimme de motorene der sier dem. Tåler vist mere Bare noen kræsjer en nå så blir det motor på meg. Den enes død er den andres brød. hehe
Ole@Automote Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Skrevet Mai 2, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1091118snar med og legge den ut selv om ting er bestilt? Ting var bestilt lenge før jeg kjøpte bilen Kan settes i hva som helst de greiene der sjø. hehe Alt er tilsalgs for rett prisen
[space] Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 mortena: Hva med den røde som Helge Vik skal "kvitte seg med"?Joda, ser bra ut den. Skal stikke å se og prøve til helga. Spent på om den er så bra som den ser ut til. Hvis den røde ikke er som forventet har han jo en fin grå M3 også. Jepp! Personlig likte jeg den grå best.
Ole@Automote Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Skrevet Mai 2, 2006 Må si att det er lenge siden jeg virkelig har gledet meg over att det er en ny bil i garasjen men nå gjør jeg det faktisk. M3 e-30 er den desidert kuleste M3`en som noen gang er laget. Gleder meg sykt til å frese noen rasker runder på Rudskogen. ( trenger foresten ikke være så raske bare de er breie )
Christoffer Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Dette her er hva jeg kaller bil den var fin grattis!
RWDF Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 E30 M3 er aldri feil. Gratulerer, og håper den får leve lenge.
BMW_E34 Skrevet Mai 3, 2006 Skrevet Mai 3, 2006 Gratulerer med nye bil skulle gjerne selv hatt følelsen av å kjøre at monster av en bil, men så er det de pengene. men nok om det, lykke til.
Trotto Skrevet Mai 3, 2006 Skrevet Mai 3, 2006 Gratulerer! Sammen med Datsun'en du hadde er dette enda en bil du har som er flott å se på. Du har vel ikke tanker om å pimpe den?
R Andersen Skrevet Mai 3, 2006 Skrevet Mai 3, 2006 Du har vel ikke tanker om å pimpe den? Får ikke håpe han gjør det! OZ felger ??? hmmm det sa han ikke no om. Det stod 18" OZ superturisimo på den før.
Lien Skrevet Mai 3, 2006 Skrevet Mai 3, 2006 Dette ser meget bra! Jeg må innrømme at grå E30 m3 med grå lykter er meget clean og pent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå