Ole@Automote Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Har kjøpt meg ny bil. Lurer på om den skal bli mitt lille private leketøy:-) Har også bestilt en e-36 m3 motor som skal inn, Selger derfor den gamle S14/B23 lav km stand 128000km Skal også bytte felger og eksos tut. også må jeg ha ei Cecotto leppe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Nice Flere bilder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viko Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Nice.. Denne som stod til 150k og var solgt ny i norge i 89?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole@Automote Posted May 2, 2006 Author Share Posted May 2, 2006 Nice..Denne som stod til 150k og var solgt ny i norge i 89?? Jepp det stemmer Litt flere bilder Link to comment Share on other sites More sharing options...
2RE_Racing Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Naise! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpower20 Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Nydelig M3 d der ja men tror jeg ville ha bygget et varmeskjold for det greenfilteret, meeen, ettersom du skal hive ut motoren så gjør jo ikke d noe. Når er hjertetransplanasjonen planlagt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth BMW Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Fin bil Link to comment Share on other sites More sharing options...
skillbill Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 grattis med vakkert fremkomstmiddel Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortena Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Den e bærre lækker! Sitter på hugget til å kjøpe meg E30 M3 selv. Da blir det sommerkosebil! Leter etter en dønn orginal en, helst rød. Noen som veit om en bra eksemplar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Andersen Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Gratulerer med ny bil! Fikk du ikke med OZ-felgene? Og du er klar over at det er en -87 modell? Har du kjøpt 3.0 eller 3.2? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[space] Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Får bare gratulere! Så anonsen på den bilen selv. En av favorittene blandt de som var til salgs nå. mortena: Hva med den røde som Helge Vik skal "kvitte seg med"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Custom Edition Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1091118 snar med og legge den ut selv om ting er bestilt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
David Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Nydelig M3 d der ja men tror jeg ville ha bygget et varmeskjold for det greenfilteret, meeen, ettersom du skal hive ut motoren så gjør jo ikke d noe.Når er hjertetransplanasjonen planlagt? Hvorfor ha varmeskjold på innsugs'sida?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
///MoePower Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Rått! Å gratulerer så mye! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FTE Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Der har du et fint eksemplar ja, jeg var 3.eier på den. Bilen er opprinnelig en 87 mod, første gang reg. i 89. Gratulerer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts