Espen M33 Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Han mener sikkert DTM speil..dråpespeil...mikke mus ører Er det fint da? Ja, DTM speil er tøfft !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Ja, DTM speil er tøfft !! Enig! Og helst de uten luftekanal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 Jeg har selvfølgelig kjøpt de med lufte kanal Måtte bare ha de hehe. Har funnet ut att det går ca 11" felger bak, men hvilken skal jeg kjøpe. Driver å lurer litt på Racing Hart med dyyyp kant, men kansje noen har forslag?? Eller så har jeg kjøpt power flex foringer til hele bilen, skal også inn med justerbart senkesett Har kjøpt evo II leppa, den må med Har en drøm om å få inn motoren før ACR treffet om ett par uker, men det rekker jeg mest sansynlig ikke. Men hvis jeg gjør det så veit jeg om en svart e30 M3 som skal få pay back Muhaw muhaw!!! (var en der oppe som kjørte sirkler rundt meg på banen sist!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Men hvis jeg gjør det så veit jeg om en svart e30 M3 som skal få pay back Muhaw muhaw!!! (var en der oppe som kjørte sirkler rundt meg på banen sist!! hehe Espen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 Men hvis jeg gjør det så veit jeg om en svart e30 M3 som skal få pay back Muhaw muhaw!!! (var en der oppe som kjørte sirkler rundt meg på banen sist!! hehe Espen?? Stemmer det ja Flink til å kjøre han ikke tvil om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 De med luftekanal synes jeg også er tøffest: http://img.photobucket.com/albums/v162/ ... G_2731.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Men hvis jeg gjør det så veit jeg om en svart e30 M3 som skal få pay back Muhaw muhaw!!! (var en der oppe som kjørte sirkler rundt meg på banen sist!! hehe Espen?? Stemmer det ja Flink til å kjøre han ikke tvil om det Hehe, time will show. Håper bare på tørt vær så jeg får prøvd de nye dekkene som kom i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hnrik Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Veldig pen kjærre! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå