Mr.Plow Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Det er jo slike tullinger som dette som gir merket et frynsete rykte. Ikke rart media hauser det opp mer da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Det er jo slike tullinger som dette som gir merket et frynsete rykte. Ikke rart media hauser det opp mer da. BMW er jo en sportslig bil som er bygd for fart og spenning. det er vel det bilmerket(snakker om personbiler) som gir best kjøre følelse på svingete veier i stor hastihet. Man kunne like godt ha kjørt volvo hvis man kjører som en tante Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Holdbarhet Quote fra RBnett.no "En eldre BMW kommer mot oss. Bak bilen er det et tett røykteppe" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Det er jo slike tullinger som dette som gir merket et frynsete rykte. Ikke rart media hauser det opp mer da. BMW er jo en sportslig bil som er bygd for fart og spenning. det er vel det bilmerket(snakker om personbiler) som gir best kjøre følelse på svingete veier i stor hastihet. Man kunne like godt ha kjørt volvo hvis man kjører som en tante Hvis du kjører om kapp i 180 km/t på offentig vei er du en jævla idiot. Og du setter andres sikkerhet i fare. Det fins noe i mellom dette og å kjøre som en tante. Dessuten tror jeg ikke veien var så svingete heller, for da hadde de endt i grøfta ganske kjapt med den speeden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 hvis noe av dere har lest mitt siste innlegg i tulle tråden, og lagt to og to sammen, så skjønner dere tegninga det er samme hendelse som jeg refererte til der! Sjåføren av 316'n er en bekjent av meg, han står nå ovenfor en "større bot" og 3 ukers ubetinget.. Hva den andre sjåføren får veit jeg ikke. Nei! veien på stedet er ikke svingete, en slakk sving og resten er rett strekke En annen ting, er at 316'n til han jeg kjenner sperrer på 170km/t...Dette har jeg sett med egne øyne for jeg var passasjer da han nettopp hadde hentet bilen..Hvor politiet får 180 fra får de nesten forklare selv.. Hvis det er av interesse så kan jeg oppdatere dere i sakens gang (straff, etc) når jeg har fått pratet med han bekjente.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 jeg ser at noen her kommer med kommentarer og uttrykk som "jævla idioter" og "tullinger"... Kan DERE med hånda på hjertet, si at dere IKKE har gjort noe lignende selv? Men ja, jeg er enig i at det er dumt og utsette seg og andre for fare på denne måten (men det var faktisk ikke andre biler til stede, dette er også bevitnet av politiet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ostfold/5651052.html jaja.. dei må skriva at de _BMW_ dei kjøre.. ? koffer ska de absolut gjør d? men uanz.. mangla litt på ei krona når du ligge i 180 me purken bak deg. Hvis du hadde ligget i 180, hadde du fokusert mye på hva som befant seg BAK bilen? de lå 200meter bak, i sivil mondeo uten blålys.. hadde du kjent den igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ostfold/5651052.html jaja.. dei må skriva at de _BMW_ dei kjøre.. ? koffer ska de absolut gjør d? men uanz.. mangla litt på ei krona når du ligge i 180 me purken bak deg. Hvis du hadde ligget i 180, hadde du fokusert mye på hva som befant seg BAK bilen? De lå ca 150-200meter bak, i sivil mondeo, uten blålys.. Og han jeg kjenner hadde uansett ikke sjans til å se en dritt i speilet, for 525'n lå rett i rævva hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Jeg skal ikke si noe.... Men jeg blir nervøs hver gang jeg ser en mondeo, uansett om jeg kjører i fartsgrensa eller ikke... En kamerat sa engang at han hadde blitt stolt om han ble stoppa i 100,- noe sted. Han hadde en gammel mazda 626, og den maksa på 95 i nedoverbakke. bil = 3000,- stereo = 10.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiandg Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Hehe.. Er det ikke typisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 [space] da er vi to jeg får skikkelig noia når jeg ser en mondeo, hvertfall hvis det er fra slik vinkel eller avstand at jeg ikke får sett den/de som sitter inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Sivilpolitiet la seg bak dem, og måtte dra på for å få målt hvor fort de kjørte. De ble målt opp til 180 kilometer i timen det sier seg vel nesten selv at du må dra på for å ta igjen to biler som ligger i 180 km\t men hvet du hvilken 316 det var? e30? e36? e46? og hvilken 525? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 [space] da er vi to jeg får skikkelig noia når jeg ser en mondeo, hvertfall hvis det er fra slik vinkel eller avstand at jeg ikke får sett den/de som sitter inni Hehe, er det sånn at de alltid er 2 i bilen? Har lurt litt på det der. En kamerat ble tatt 100 meter fra avkjøringa inn til gården sin i farens hvite mondeo, som til alt overmål var politiets gamle sivilbil, mens foreldra satt på verandaen og så alt sammen. Den skal litt til å slå BTW: Så du hadde fått på sommerfelgene her for et par uker siden. Sto på Texaco i christianslundkrysset, med nesa mot rimi oppi veien der da du kjørte forbi. Så du hadde lange øyer etter bilen min. Er vel samme syndrom som meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå