jcvold Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 selger mine 16" felger som stod på e36`en min. er to nesten nye dekk,og to slitte dekk på de.selve felgene er strøkne.gi bud.fint om du bor på vestlandet,sor jeg gidder ikke sende dem land og strand.med mindre du henter dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingard Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Er det mulig å kjøre på de slitte dekkene? Hva skal du ha for dem da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted May 4, 2006 Author Share Posted May 4, 2006 det er mulig å kjøre på dem.tror de er akurat på grensa.de to ander er nesten ubrukt Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingard Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Du svarte ikke på pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted May 5, 2006 Author Share Posted May 5, 2006 gi bud du hvist du er interesert Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingard Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 gi bud du hvist du er interesert Etter min mening blir det jo bare tull når interessen er høvelig lav og jeg ikke har peil på hva du øsnker.. Så sier bare 2000,- inntil noen andre sier noe annet.. eller ikke.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted May 5, 2006 Author Share Posted May 5, 2006 du får de for 2000,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted May 16, 2006 Author Share Posted May 16, 2006 ...er fortsatt til salgs... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts