Patrick B Skrevet Mai 3, 2006 Skrevet Mai 3, 2006 Meget rå i shadowline og mørke felger! Den var sikkelig gangster!!
Henrik K Skrevet Mai 3, 2006 Skrevet Mai 3, 2006 Tøff bil. Skiller seg ut med de felgene der. Tipper at den flytter seg rimelig greit også...
Kevin=) Skrevet Mai 4, 2006 Skrevet Mai 4, 2006 ahhhh fet bil den syns jeg var strøken =) nam nam ass. hehehe. og til dere andre som sier at andre folk har finere biler enn dere, husk at man skal ikke brenne det lille huset sitt for at andre har et slått og en manns lada er som en bmw for han vær stolt av det du har og nyt det.
Ole-Magne Skrevet Mai 4, 2006 Skrevet Mai 4, 2006 mist de mega-harry felgene så har du en vakker bil. Hvilken årsmodell er ? Velkommen til forumet forøvrig MEGA harry??? Synes de passa kjempebra til bilen... grattis med ny vogn Du kommer ikke til å bli skuffa!!
R Andersen Skrevet Mai 4, 2006 Skrevet Mai 4, 2006 Gratulerer med ny fin 5`r og velkommen til bimmers!
Trotto Skrevet Mai 4, 2006 Skrevet Mai 4, 2006 Synes felgene passer bra jeg. Det tar seg sikkert finere ut når de ruller. Gratulerer - men er det en modellbil eller? Ser faktisk slik ut på bildet...
hav Skrevet Mai 4, 2006 Skrevet Mai 4, 2006 Hei velkommen til forumet og som mange har sagt NYDELIG bil... Ser kjempe stilig ut i mine øyner hvertfall de 20 tommerne passer utrolig bra, legg ut flere bilder når du får bilen. R nok mange som venter spent på dem mvh Hav
olebrumm Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Skrevet Mai 4, 2006 Synes felgene passer bra jeg. Det tar seg sikkert finere ut når de ruller. Gratulerer - men er det en modellbil eller? Ser faktisk slik ut på bildet... Hehe.. får ikke håpe det er en modellbil jeg har kjøpt meg.. er nok bare jeg som jobber som grafisk designer som ikke klarte og holde fingrene vekke fra orginalfotoet, har bluret ut bakgrunnen en god del
skillbill Skrevet Mai 4, 2006 Skrevet Mai 4, 2006 Velkommen skal du være... ... og de var rimelig "blingeling" de felgene du har valgt... det heter BLING-BLING, ikke blingEling
Wunder Skrevet Mai 4, 2006 Skrevet Mai 4, 2006 er nok bare jeg som jobber som grafisk designer som ikke klarte og holde fingrene vekke fra orginalfotoet, har bluret ut bakgrunnen en god del Så det var derfor bildet virket "fake", synes det var noe med proporsjonene som ikke stemte Vælkømin til forumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå