Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ahhhh fet bil den syns jeg var strøken =) nam nam ass. hehehe.

og til dere andre som sier at andre folk har finere biler enn dere, husk at man skal ikke brenne det lille huset sitt for at andre har et slått og en manns lada er som en bmw for han ;) vær stolt av det du har og nyt det.

Skrevet
mist de mega-harry felgene så har du en vakker bil. Hvilken årsmodell er ?

Velkommen til forumet forøvrig

MEGA harry??? Synes de passa kjempebra til bilen... grattis med ny vogn :D:D Du kommer ikke til å bli skuffa!!

Skrevet

Synes felgene passer bra jeg. Det tar seg sikkert finere ut når de ruller. Gratulerer - men er det en modellbil eller? Ser faktisk slik ut på bildet...

Skrevet

Hei

velkommen til forumet og som mange har sagt NYDELIG bil... Ser kjempe stilig ut i mine øyner hvertfall :wink: de 20 tommerne passer utrolig bra, legg ut flere bilder når du får bilen. R nok mange som venter spent på dem :D

mvh

Hav

Skrevet
Synes felgene passer bra jeg. Det tar seg sikkert finere ut når de ruller. Gratulerer - men er det en modellbil eller? Ser faktisk slik ut på bildet...

Hehe.. får ikke håpe det er en modellbil jeg har kjøpt meg.. er nok bare jeg som jobber som grafisk designer som ikke klarte og holde fingrene vekke fra orginalfotoet, har bluret ut bakgrunnen en god del :)

Skrevet
er nok bare jeg som jobber som grafisk designer som ikke klarte og holde fingrene vekke fra orginalfotoet, har bluret ut bakgrunnen en god del :)

Så det var derfor bildet virket "fake", synes det var noe med proporsjonene som ikke stemte :D Vælkømin til forumet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...