jimc Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Da er bilen polert, impregnert hudinteriøret, full dashbord rens, kjøpt siste utgaven av navigasjon DVD plate osv.. Legger ved noen bilder, ikke akkurat den beste kvaliteten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Ja, det var bilen din jeg så her om dagen Dette her er virkelig en lekker X3 - det er slik en X3 skal se ut. Med lakkerte fangere blir bilen en helt annen. Du har en delikat fargekombinasjon, utvendig og innvendig! Har du Navigasjonssystem professional eller business? Får jeg spørre hva du ga for CD'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2006 Jeg har navigasjon Proffesional, betalte 950 kr for DVD plata via en bekjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Helt enig med T.A.S., det er sånn en X3 sal se ut Utrolig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiandg Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Garantert den peneste X3`en jeg har sett! NICE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiandg Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Lurte på om lakkeringa på fangerne dine er gjort på fabrikken? Tittet på en X3 idag, fangerne var lakkerte men ikke helt ned! Så ikke så pent ut, var sølvfarget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2006 Lakkeringa kommer fra fabrikken når bilen var ny.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå