Ole-Fredrik Skrevet Mai 3, 2006 Skrevet Mai 3, 2006 Har nettopp kjøpt meg en M-spoiler som jeg skal montere på bagasjelokket på min E46 sedan Spoleren ble lakket i dag, og skal monteres i helga Men under denne spoileren fulgte det med en dobbelsidig teip (3M). Så lurte jeg på om det er noen som har erfaring med bruk av dobbelsidig teip på slike ting?? Holder dette? Leste på forumet tidligere at det var en annen som også hadde kjøpt en slik spoiler, men husker ikke brukernavnet hans. Hadde tenkte å spørre om tips. Men så finner jeg ikke han, så..... Tips noen ?? Link til spoleren : http://www.mobilsentrum.no/product.asp? ... 1226664261
John H Skrevet Mai 3, 2006 Skrevet Mai 3, 2006 Hei, eg har akkurat samme spoileren og der har ikkje 3M teipen holdt Holder på å få tak i en sterk lim eg skal prøve med, kanskje du kunne prøvt med en limesterk sikaflex i tillegg..ikkje heilt lett det der..må jo holde sikaen unna teipen?
Rukke Skrevet Mai 4, 2006 Skrevet Mai 4, 2006 Hei. Bostik har en del produkter som kan brukes. Kan fort bli litt klin, så det gjelder å være nøye. Monterte øyelokk på en bil jeg hadde. De var umulig å få av igjen. Husker ikke nøyaktig hva det het, men det var et Bostik produkt.
Kjennern Skrevet Mai 4, 2006 Skrevet Mai 4, 2006 Jeg kjøpte den M3 spoilern fra GS og den dobbelt sidige tapen som fulgte med der sitter som bare det. Kult ble det å
Rukke Skrevet Mai 4, 2006 Skrevet Mai 4, 2006 Det kan vel kalles lim. Var en seig svart guffe. La en tynn stripe under øyelokket, presset det på plass. Satte et par teip biter over og lot det stå å tørke/herdes i noen timer i solen. Gå på hjemmesidene til bostik. Finner masse info der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå