Mr_Man Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=5736524&sid=7aHJo0n7U308271&pos=2&tot=3 grunnen til at jeg lurer på dette er fordi jeg vurderer å selge bilen min så ser jeg ann litt hva den kan være verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Mener denne er mye for dyr! er jo verken sportseter, klima, lakkert ned eller felger..mulig motoren er bra men alt for dyr! Er tross alt en 94' modell der resten av bilen er kjørt 180000km.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 litt overprisa den der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2006 ja for min har jo sportseter lakkert helt ned og felger og gått 114 tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 For dyr ja Null utstyr, ikke skinnseter, ikke m-pakke, ikke airbag..osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Er jo selger som selger bilen. De er jo i 9/10 tilfeller komplett idioter, samt har priser på biler som alltid (tror ikke jeg ennu har sett et godt tilbud hos en forhandler, uten at det er ugler i mosen) er over 20-30 000 mer enn biler på det *private* markedet (hvis man er på utkikk etter biler i 100 000-klassen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Jeg ga 69500,- for min 95 mod 320it som du ser bilde av; Km 222000, skinninteriør, kjørecomputer, air condition, el- takluke, el vindu, 8 lett met, M senking, airbag, avtagbart hengerf., ferdig naf testet og godkjent! Hellakkert i 2003. Må vel legge til at prisen på min var billig. Synes jeg hvertfall. Har ikke sett tilsvarende bil såpass billig enda. Så da kan du jo vurdere....forskjell på firer og sekser også da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Din 320 var vel irrelevant her siden trådstarter er ute etter ca verdi på en 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 hehe vet det er forskjellige biler.... og ikke noe negativt om firer altså.....selvom det kanskje kunne tolkes slik.... 318is er muligens litt mere populær i markedet enn en 320i touiring.... Men jeg brukte mye tid i vår på å sjekke priser, og det jeg fant er hvertfall at bruktprisene har vært i "fritt fall" i vår. Kjøpers marked......desverre..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 er jo en bilforhandler som selger bilen. de skal jo alltid ha mye mer fordi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 DYRT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 85.000,- er vel heller en mer riktig pris på denne, og da hadde jeg fortsatt ikke ville kjøpt`n Det er bare å lete litt så kommer du over mange gode kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå