Gå til innhold

er dette dyrt???

Mr_Man
 Share

Anbefalte innlegg

Mener denne er mye for dyr! er jo verken sportseter, klima, lakkert ned eller felger..mulig motoren er bra men alt for dyr! Er tross alt en 94' modell der resten av bilen er kjørt 180000km..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo selger som selger bilen.

De er jo i 9/10 tilfeller komplett idioter, samt har priser på biler som alltid (tror ikke jeg ennu har sett et godt tilbud hos en forhandler, uten at det er ugler i mosen) er over 20-30 000 mer enn biler på det *private* markedet (hvis man er på utkikk etter biler i 100 000-klassen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga 69500,- for min 95 mod 320it som du ser bilde av;

Km 222000, skinninteriør, kjørecomputer, air condition, el- takluke, el vindu, 8 lett met, M senking, airbag, avtagbart hengerf., ferdig naf testet og godkjent! Hellakkert i 2003.

Må vel legge til at prisen på min var billig. Synes jeg hvertfall. Har ikke sett tilsvarende bil såpass billig enda. Så da kan du jo vurdere....forskjell på firer og sekser også da.....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe vet det er forskjellige biler.... og ikke noe negativt om firer altså.....selvom det kanskje kunne tolkes slik.... :-) 318is er muligens litt mere populær i markedet enn en 320i touiring....

Men jeg brukte mye tid i vår på å sjekke priser, og det jeg fant er hvertfall at bruktprisene har vært i "fritt fall" i vår. Kjøpers marked......desverre..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...