Mack10 Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Når jeg bruker mp3 spilleren og jeg tar den på pause eller tar den av og har på aux så kommer det en slags susing fra høytalerene.. Noen ide til hva dette kan være og tips til hovrdan man fikser det?? Alt går igjennom en home cinema "boks" som er kjøpt på clas ohlson.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 En hvafornoe boks fra clas ohlson? Hva gjør den? (kan være litt greit å vite) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2006 Den er en kobling slik at jeg kan ha dvd spiller og tv i bilen. Tror kanskje kabalen mellom denne og mp3 spilleren er litt dårlig kvalitet så kan det være dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hjelp!? Kan det være dårlig ledning mellom "boksen" og mp3 spilleren eller dårlig jording et eller annet sted?? Hvor i såfall og hvordan sjekker man dette?? Takker for tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Hvorfor må du ha denne boksen da? Du har jo AUX på spilleren. Det er vel vanlige phonoplugger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 Jeg har tv og dvd spiller koblet på også.. Derfor må jeg ha spilleren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Bytt kabel. Men kan være støyen kommer fra burken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 Funket ikke og bytte kabel.. Turtallstøyen er der fortsatt.. Andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Funket ikke og bytte kabel.. Turtallstøyen er der fortsatt.. Andre tips? skjermet kabel du bruker?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Sikkert dårlig skjerming i selve enheten. Den er vel ikke beregnet for bruk i bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piggens Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 om det er turtallsstøy så kan det jo være om du har lagt strømledning og signalkabler på samme siden i bilen da....da kan det oppstå støy om du ikke har en skjermet kabel...har hatt samme prob selv...enten separer ledningene eller bare putt aluminiumsfolie rundt den ene kabelen(signalkabelen for.eks)funker ikke dette så vet ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 meget sikkert at kablene ligger sammen, og at det er dette som skaper støy.. Strøm og signalkabel på hver sin side av bilen, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 Det vet ikke jeg vel.. Det er en slik en: fra 2 stk (en rød og en hvit) til en svart.. Går vel ikke ann og skjerme de da?? eller`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Det vet ikke jeg vel.. Det er en slik en: fra 2 stk (en rød og en hvit) til en svart.. Går vel ikke ann og skjerme de da?? eller`? Phono til minijack du tenker på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2006 tror det ja.. hehe Hvor får man tak i kabel som ikke er dette da?? Den går jo fra 2 innganger til 1... :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå