Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg bruker mp3 spilleren og jeg tar den på pause eller tar den av og har på aux så kommer det en slags susing fra høytalerene.. Noen ide til hva dette kan være og tips til hovrdan man fikser det??

Alt går igjennom en home cinema "boks" som er kjøpt på clas ohlson..

Skrevet

Den er en kobling slik at jeg kan ha dvd spiller og tv i bilen.

Tror kanskje kabalen mellom denne og mp3 spilleren er litt dårlig kvalitet så kan det være dette?

• 2 weeks later...
Skrevet

Hjelp!?

Kan det være dårlig ledning mellom "boksen" og mp3 spilleren eller dårlig jording et eller annet sted??

Hvor i såfall og hvordan sjekker man dette??

Takker for tips..

Skrevet

Hvorfor må du ha denne boksen da? Du har jo AUX på spilleren. Det er vel vanlige phonoplugger?

Skrevet

Sikkert dårlig skjerming i selve enheten. Den er vel ikke beregnet for bruk i bil?

Skrevet

om det er turtallsstøy så kan det jo være om du har lagt strømledning og signalkabler på samme siden i bilen da....da kan det oppstå støy om du ikke har en skjermet kabel...har hatt samme prob selv...enten separer ledningene eller bare putt aluminiumsfolie rundt den ene kabelen(signalkabelen for.eks)funker ikke dette så vet ikke jeg

Skrevet

meget sikkert at kablene ligger sammen, og at det er dette som skaper støy.. Strøm og signalkabel på hver sin side av bilen, takk. :wink:

Skrevet

Det vet ikke jeg vel.. :P

Det er en slik en: fra 2 stk (en rød og en hvit)

til en svart..

Går vel ikke ann og skjerme de da??

eller`?

Skrevet
Det vet ikke jeg vel.. :P

Det er en slik en: fra 2 stk (en rød og en hvit)

til en svart..

Går vel ikke ann og skjerme de da??

eller`?

Phono til minijack du tenker på??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...