///Magnus Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 At folk ikke kan være litt mer konsentrert når de kjører bil... Personen som kom bak deg altså. Irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rukke Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Veldig irriterende! Men det gikk jo bra med folka, så det er jo det viktigste.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rukke Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Dårlig kvalitet på bildene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Usj... God unnskyldning til å få på M-Tech da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaarklau Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 bilen din er nesten helt identisk min! både utvendig og innvendig, forskjellen er coupe og sedan ..... hehe!! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=3 ... ht=#303679 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rukke Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Var ute hos BMW og fikk tatt en titt på bilen før den ble kjørt til lakkering. Hadde fryktet store skader under støtfangeren bak, men til min store begeistring hadde det gått bra. Håper jeg får den igjen før neste helg, med m-tech stylinga ferdig montert. Gleder meg som en liten unge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rukke Skrevet November 17, 2006 Forfatter Share Skrevet November 17, 2006 Da var god bilen endelig tilbake på veien igjen etter mye rot hos BMW angående bestilling av riktige deler til fronten. Synes resultatet ble bra, bare så synd at vinteren er like rundt hjørnet. Legger ved noen bilder, ikke av verdens beste kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Jeg har muligens sagt det før, men jeg sier det igjen, fin bil. Har lyst på en sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Fine bilder. Hadde jo vært greit å få et blikk bak også. M-tech styling er bare lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rukke Skrevet November 17, 2006 Forfatter Share Skrevet November 17, 2006 Har bare et dårlig bilde bakfra. Ble litt haste fotografering. Takker for gode tilbakemeldinger. Begynner å bli ganske mange med M-Tech nå, men jeg hadde bestemt meg lenge før jeg kjøpte bilen at det var sånn styling jeg ville ha. Mangler bare noen få detaljer innvendig nå så. (Det orginale M-Tech rattet blir det nok ikke med det første) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Har vel sagt det for, men veldig pen coupe Hvor mye er den senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rukke Skrevet November 17, 2006 Forfatter Share Skrevet November 17, 2006 Har justert den helt ned framme (innenfor garantien), har noe mer å gå på bak, men det begynner å bli litt trangt om plassen. Er ikke sikker på hvor mange cm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Utrolig pen coupè, 19" er nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå