ChrZZ Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 Da går det på serverkapasitet, og det har vært snakket om minst 1 000 000 ganger før. Så vidt jeg husker, så har gunnar fått donert en server, men er vel da en kraftig linje som mangler nu. Er ikke bare-bare. Ting koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Heh..nei er vel ikke det..men hadde vært fint da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Har fått tak i to servere, en fra E46Hazey og en fra Kjetil Sømme, men selv om dette var kraftige servere da de kom, så er begge to mindre/eldre enn den sidene ligger på i dag, så det er nok tvilsomt at en av de klarer hele lasten på sidene alene. Da må man ha plass til begge to et eller annet sted, og enten kjøre load balancing eller bruke den ene til SQL/bilde-server og den andre til resten. Å plassere to store tower-bokser på en grei bedriftslinje et sted koster flere tusen i måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Ja det koster sikkert skjorta å ha det stående slik, og forlanger vel ikke akkurat mer av deg enn du allerede gjør gunnar, for det er en kjempejobb du gjør med hele forumet.. Er bare litt ofte at folk spør om hvordan de legger ut bilde, ingenting imot det, men hadde vært greit hvis en kunne gå inn og se på en veiledning hvordan dette gjøres.. Og er enig i at det kan gå rimeligt tregt på noen av disse bildesidene av og til.. Men koker vel sammen til at det er ikke bare bare som chrzz sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 *Bump* Tenkte alle nye medlemmer kanskje ville ha bruk for denne guiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 Foreslår å lage en guide på photobucket istedenfor? Photobucket er raskt og flott og meeeeget enkelt i bruk imageshack er så tregt og ustabilt og det popper opp annonser hele tiden når jeg ser på bildene som jeg har ventet en liten evighet på at skal laste seg ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Foreslår å lage en guide på photobucket istedenfor?Photobucket er raskt og flott og meeeeget enkelt i bruk imageshack er så tregt og ustabilt og det popper opp annonser hele tiden når jeg ser på bildene som jeg har ventet en liten evighet på at skal laste seg ned... Flere som deler denne erfaring? Hva er forsjellen om jeg bruker photobucket og vil legge inn her på bimmers enn denne linken om Imageshack? Har det dukket opp andre slike tjenester i etter tid av disse innlegg som kansje er bedre? Vel noen spørsmål, noen som kan svare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 http://holdthatpic.com/ Ingen registrering, ingen reklame, og veldig enkelt og brukervennligt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Ok, men om det ikke er registrering er de da tilgjengelig for alle på dette nettstedet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Ok, men om det ikke er registrering er de da tilgjengelig for alle på dette nettstedet da? Ja, hvis man gjetter seg til bildenavnene, så ikke legg ut bilder av privat karakter der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 He he ja blir nok bmw realitert ja ,-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Bruk photobucket! imageshack er bare kaos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå