opusx Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 den lyser litt når den vil selv, så jeg tror ikke den funker.. men, jeg vet jo faktisk ikke hva der er noen som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Sunde Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Westfalia? Er ikke det bobiler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
opusx Posted May 5, 2006 Author Share Posted May 5, 2006 ikke vet jeg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrZZ Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Dette fant du i E34-en din? Link to comment Share on other sites More sharing options...
opusx Posted May 5, 2006 Author Share Posted May 5, 2006 ja.. fant å fant.. den har jo vært der ei stund da har bare ikke kommet på å spørre her om hva det kan være.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schnellfahren Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Er det 2 lamper der? "Fehler" betyr så vidt jeg vet "feil", men hva "anh blink memory" skal være aner jeg ikke... Du har ikke noe "sært" ettermontert utstyr på bilen din da? Eller noe i retningen Webasto etc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RWDF Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Tror det har noe med Westfalia-campingvogner å gjøre, ja. "Anh." er nok forkortelse for Anhänger, som er tilhenger på tysk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evopower Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Ser at det står ordene blink, fuhler og anh. Tipper det står for blinklys, føler og tilhenger (anhenger) Kan være slik som noen biler har til standardutstyr, nemlig en sak som sjekker om lysene på hengeren fungerer (de ryker jo alltid på hengere, så greit å få beskjed) Du kan sammenligne den med check-kontrollen som bmw har.. Ikke vet jeg, men det hørtes mest logisk ut for meg, så sant du har hengerfeste da...hehe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 det er westfahlia som lager de avtagbare tilhengerfestene til bmw... Link to comment Share on other sites More sharing options...
opusx Posted May 7, 2006 Author Share Posted May 7, 2006 takker for info.. får nesten skru den ut å sjekke hvor ledningene går hen da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts