mowz Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Her er ix'en min. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Litt mørke og uklare bilder, men ser ut som ein fin bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2006 Synd det er litt dårlige bilder da. har tatt dem med tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 ser du har samma hjula som meg. hvor fikk du tak i bmw merkene til hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2006 Eiker motorshop. de siste han hadde sa han. han sa at han som laga dem hadde dævva....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Finfin bil! Nydelig E30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Fin bil ix, det går vel greit på vintern tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2006 JA, sidelengs og fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Så fin ut denne. Personelig ville jeg ha "mista" den bakpotta, men smaken er som baken . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Greie felger.. Har like selv.. Eiker BMW. Grei pris på de også. Fikk alle 4 for 3500,- Jeg fikk tak i slike BMW merker hos en dekkforhandler på finnsnes. Han hadde mange. Forresten mitt innlegg nr 300!! Må feire med en pils til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 hvor i lier holder du til egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2006 Gullaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 alder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 er vel rundt 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Greie felger.. Har like selv.. Eiker BMW. Grei pris på de også. Fikk alle 4 for 3500,- Jeg fikk tak i slike BMW merker hos en dekkforhandler på finnsnes. Han hadde mange.Forresten mitt innlegg nr 300!! Må feire med en pils til.. Funker fint for meg de hjula hvertfall Men jeg trenger sånne senterkopper. ser så dust ut å kjøre med de grå greiene. har du muligheten til å stikke innom der du kjøpte dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå