mowz Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Her er ix'en min. Hva synes dere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viko Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Litt mørke og uklare bilder, men ser ut som ein fin bil.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mowz Posted May 5, 2006 Author Share Posted May 5, 2006 Synd det er litt dårlige bilder da. har tatt dem med tlf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 ser du har samma hjula som meg. hvor fikk du tak i bmw merkene til hjula? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mowz Posted May 5, 2006 Author Share Posted May 5, 2006 Eiker motorshop. de siste han hadde sa han. han sa at han som laga dem hadde dævva....hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortena Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Finfin bil! Nydelig E30... Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Fin bil ix, det går vel greit på vintern tenker jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
mowz Posted May 5, 2006 Author Share Posted May 5, 2006 JA, sidelengs og fort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffan C Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Så fin ut denne. Personelig ville jeg ha "mista" den bakpotta, men smaken er som baken . Link to comment Share on other sites More sharing options...
2RE_Racing Posted May 6, 2006 Share Posted May 6, 2006 Greie felger.. Har like selv.. Eiker BMW. Grei pris på de også. Fikk alle 4 for 3500,- Jeg fikk tak i slike BMW merker hos en dekkforhandler på finnsnes. Han hadde mange. Forresten mitt innlegg nr 300!! Må feire med en pils til.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bare_egil Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 hvor i lier holder du til egentlig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mowz Posted May 8, 2006 Author Share Posted May 8, 2006 Gullaug Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bare_egil Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 alder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mowz Posted May 9, 2006 Author Share Posted May 9, 2006 er vel rundt 19 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Greie felger.. Har like selv.. Eiker BMW. Grei pris på de også. Fikk alle 4 for 3500,- Jeg fikk tak i slike BMW merker hos en dekkforhandler på finnsnes. Han hadde mange.Forresten mitt innlegg nr 300!! Må feire med en pils til.. Funker fint for meg de hjula hvertfall Men jeg trenger sånne senterkopper. ser så dust ut å kjøre med de grå greiene. har du muligheten til å stikke innom der du kjøpte dine? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts