Frode H. Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 hagenisse: kan ha på sporings veske når du fyller oppigjen ac- systemet ditt så ser'n hvor lekkasjen er Det vil jeg si er sløsing med dyr gass. Sett heller trykk på systemet med noe billigere medium (husker ikke hva vi brukte) og spray på med såpevann. Da er det lett å lokalisere lekkasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Bror min får denne gassen veldig billig, men trenger ein noko spesielt utstyr for å bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2006 Veldig lett å lokalisere var det vel ikke, men tror vi fant det. Problemet er at den aktuelle delen koster over 2000,- ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Det vil jeg si er sløsing med dyr gass. Sett heller trykk på systemet med noe billigere medium (husker ikke hva vi brukte) og spray på med såpevann. Da er det lett å lokalisere lekkasjen. er d veldig liten lekkasje er det ikke lett å finne denna lekkasjen med såpevann! den kjøle væska er veldig tynt flytende! har vært borti lekkasjer som bruker noen måneder før det begynner å bli så lite væske at d slår ut på lavtrykk presostaten!så kan være så si umulig å finne lekkasje med såpevann.. da er det lettvint å bruke sporstoff og uv-lampe! men som du sier, hvis det er en stor lekkasje kan du ta ei gass flaske med co å sette trykk på å bruke såpevann! men er ikke altid det kan brukes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Maxxsonics, Vet du hvor høyt trykk det skal være i A/C anlegget på en E36? Min går opp i 19bar før det synker igjen og han som fylte det mente det var noe høyt. Alt ser forresten ut til å fungere fint ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå