Aftab187 Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Heisann. Jeg har tenkt å bestille bremser og diverse annet småtteri fra koed.dk. Dvs Danmark. Det jeg lurte på om noen andre også skal bestille noen deler fra koed.dk sånn at vi kan spleise på frakt. PM meg eller bare skriv her. Trenger svar snarest. mvh Aftab187 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenng Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Du skulle spurt for to dager siden , bestillte nettop varer derfra :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleschmi Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 må man betale toll om varen overstiger 200,-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 må man betale toll om varen overstiger 200,-? du må betale 25% moms. + ca hundreåfemtilapp i gebyr er ikke toll på bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Betaler ikkje toll på bildeler. Men et fortollingsgebyr. Du betaler bare moms av prisen på bildelene og frakten sammenlagt. Unntak er viss bildelen koster under 200kr da slipper man mva uansett om frakt kommer på 500kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=21510 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aftab187 Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2006 Jeg regned med å bestiller deler i løpet av kvelden. Ingen andre som skal bestille noe? Spleise på frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå