styggen82 Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 BTW, er du interisert i ein byttehandel av noko slag foresten? Har tre stk E39 felger M5 17" liggande med dårlege dekk... interisert i eit bytte? dessverre, ingen bytting. har ca 16 felger liggende og trenger nok ingen fler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Er det mulig å skaffe prøveskilter å kjøre det der? Eller er det en dødsfelle som helst bør fraktes på biltralle? Flytter snart ser du, så om jeg evt. kjøper den så om den kan kjøres opp til hamar eller om den må bli fraktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styggen82 Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 Er det mulig å skaffe prøveskilter å kjøre det der? Eller er det en dødsfelle som helst bør fraktes på biltralle? Flytter snart ser du, så om jeg evt. kjøper den så om den kan kjøres opp til hamar eller om den må bli fraktet. mangler motorfester, er ikke helt standar vare...... så de må lages nye eller kjøpes fra tyskland for ett par tusen tenker jeg. hvis du skal ha hele bilen må nok det regnes som ett prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styggen82 Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 Såg bra ut den der... Kunne tenkt meg nokre bilder av det du veit som er av rust på den også vist du har moglegheiten for det...Gjerne bilde innvendig og under bilen også.. Er den skeiv i ramma eller noko? Skal viderebringa desse bildene til ein kompis av meg som skal vere med på prosjektet hehe ramma skal ikke være skeiv, her er litt fler bilder av den rusta som jeg vet. + litt annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Får jeg solgt audien så regner jeg med at jeg kjøper den. Hadde vært morsomt som banebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 artig prosjekt i alle fall.... ikke dyrt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 var ikkje så mykje rust det der Bra at han eg har med meg er ein "helt" med sveiseapparat Så det lille som er av rust, skal han nok fort få ta. Skal ringe til han og be han sjekke bildene du har lagt ut, så får me sjå ke me kjem fram til Ringer deg vist me skal ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 hadde du vært nærmere hadde jeg kjøpt den tvert.. faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 No har eg berre eit lite problem Transport av bilen :S Eg har ikkje lappen på bil med henger, og far min har ikkje tid ettersom han har så mykje å gjere denne veka Kan gi deg ein lyd på PM når eg veit noko meir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styggen82 Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 No har eg berre eit lite problem Transport av bilen :S Eg har ikkje lappen på bil med henger, og far min har ikkje tid ettersom han har så mykje å gjere denne veka Kan gi deg ein lyd på PM når eg veit noko meir. ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Ser dårleg ut med henting Har høyrt litt rundt, og det er ingen som har tid Så ser ut som om at eg må slå fra meg heile greiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styggen82 Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2006 Ser dårleg ut med henting Har høyrt litt rundt, og det er ingen som har tid Så ser ut som om at eg må slå fra meg heile greiene ok bilen står her enda men den forsvinner nok på en eller annen måte i løpet av mai... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Ok... men vist eg får tak i ein som har tid og henger, så ringe eg deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Har ein e30 me m5 maskin i så skal utav å øvehalast . Da kan ta tid så skulle hatt ein maskin nedi i mellomtiden. Om mine fester passer på den blokka der og kassen passer med mellomaksling kjøper eg. men må finne ut av dette først. Gidder ikke begynne bygge om for så å bygge tilbake igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå