Dazed Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Jeg har en 2001-modell 318i Touring i Titansilber. Gått 136000 pr. i dag. Komplett servicehefte, pen bil. Manuell kasse, 8 alufelger. Norsk bil. Jeg ønsker meg en E39 Touring, Kom med forslag. stein@nyetwork.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Har du interiørbilder eller? Hvis ikke, hva slags utstyr/farger innvendig har den? Og hva bruker den på mila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Har du interiørbilder eller? Hvis ikke, hva slags utstyr/farger innvendig har den?Og hva bruker den på mila? Iht. BMW skal den bruke gjennomsnitlig 0,81 liter/mil ved blandet kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dazed Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2006 Klart: Ang. bensinforbruket, sier computeren 0,86 l/mil, men jeg trykker kanskje hardere enn nødvendig på gasspedalen hvis målet er å spare bensin. ..Så rundt 0,8 går sikkert an. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Finfin bil! Org cd-spiller og el.klima/ac? (ikke skru-hjul?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dazed Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2006 Business-CD, ja, men den krangler littegrann med å eject'e platene innimellom. "Manuell klima", altså AC, og ikke Klimatronic, Med runde kontrollhjul, jo, men styringen er jo elektronisk like fullt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Business-CD, ja, men den krangler littegrann med å eject'e platene innimellom. "Manuell klima", altså AC, og ikke Klimatronic, Med runde kontrollhjul, jo, men styringen er jo elektronisk like fullt. Jeg mener å huske at man for ca. 6000 danske kroner kan oppgradere til Klimatronic her i Danmark. Jeg har gjort dette og kan absolut anbefale oppgraderingen... spesielt hvis man skal kjøre sydover i Europa der det er bruk for klimaanlegget hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Hva slags pris tenker du på? Er det interesse i en 97 mod 528iat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dazed Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hva slags pris tenker du på? Er det interesse i en 97 mod 528iat? Du har PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg