Deep Dish Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Kan noen oppskriften på bakt potet.? Prøvde med vann, gjær og potetmel, men resultatet ble mislykket.!!! Ps: Hver gang jeg baker, blir det andre boller..!!! Neida, nå er det tid for utepils, må jo nyte go' været.! SKÅL til alle BMW-brødrer der ute.!!! Gi gass.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 prøv den på matprat.no http://matprat.no/Recipe.aspx?artid=12017&mnu1=&mnu2= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 hehehe er det muligt bakt potet er potet som er stekt hel i ovnen, enten innpakket i alufolie eller uten. får kjøpt potet som er spessielt egnet til dette, de er ferdig innpakketpå butikken i alufolie. stek den nesten 2 timer på 230grader. eller, til de er erdige, stikk med gaffel! ta ut og: fyll med feks kryddersmør, revet ost,bacon,lettrømme,mais, og server Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Deep Dish: du kødda ikke sant? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Hehehe... jeg vet ikke helt hva jeg skal si til denne tråden, men bilprat er det neppe og derfor stenges tråden. Skål da... bakte poteter eller andre boller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg