Crazy racing Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 Jeg trenger 0 stillingsverktøy for og få bort service lysene i instrumentpanele. Noen som veit hvor man kan skaffe det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 koed eller motortechnik/bmw spesialisten. Eller du kan lage det sjøl. en ganske lang ledning, en bananklemme og en "stikker" ligger en DIY på bmwe30.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw_327i_turbo Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 http://www.unofficialbmw.com/repair_faqs/sil.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy racing Posted May 7, 2006 Author Share Posted May 7, 2006 koed eller motortechnik/bmw spesialisten.Eller du kan lage det sjøl. en ganske lang ledning, en bananklemme og en "stikker" ligger en DIY på bmwe30.dk er det bare å sette nedi åsso forsvinner lysene? funker dette da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 funket på min 86 320i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haug530D Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 funket også når jeg hadde 520 E28 85 modell Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy racing Posted May 8, 2006 Author Share Posted May 8, 2006 kossen slags stikker da.. helt vanlig som passer nedi? merklige greier Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 Ikke så veldig merkelig. Det handler bare om å kortslutte noen kretser. stikk innom nermeste bensinstasjon å ta med deg litt forskjellige bananplugger, kjøp den som passer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy racing Posted May 8, 2006 Author Share Posted May 8, 2006 Ikke så veldig merkelig. Det handler bare om å kortslutte noen kretser. stikk innom nermeste bensinstasjon å ta med deg litt forskjellige bananplugger, kjøp den som passer okey.. men det høres bra ut dette.. da satser jeg på å gjøre dette i helgen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts