Naitsirk Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 nydeli finns det orginal soting (dvs fabrikk soting) på vinduene framme på den bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Utrolig pen. Jeg har sett en lik i sølv, men må si blå er penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Grattis med ny bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 feeetbil, samme farge som meg, degger den fargen< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Grattis, nydelig bil, og en av de fineste fargene BMW har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Gratulerer med med ny nydelig BMW . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Utrolig flott bil! Noe av det beste fra BMW dette her. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 Takk for veldig hyggelige tilbakemeldinger Alltid hyggelig å høre hva andre syns.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Hei Et ord: VAKKERT mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 digger den fargen der syns bilen var dritt fet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Hei, utrolig pen bil du har fått deg. Jeg er ganske sikker på at jeg så deg idag ved etterstad jeg var oppe ved rundkjøringa da jeg så deg kjøre på røde skilter. utrolig pen farge på bilen, ser mye bedre ut enn på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Når det gjelder vingen skal nok ikke den av.. det er kjedelig å ha den samme, lille som alle andre har.. var også skeptisk til denne først, men nå syns jeg den er flott!! Ikke demonter vingen! Syntest den er fin og uvanlig. Gratulerer med fin bil med riktig utstyr og farge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 En perle, mesterverk fra BMW, gratulere så meget Hadde tatt bort vingen og slengt på en bakrutedeksel,men dette er jo en smak og behag sak Fantastisk farge, hadde sjøl en e36 med mauritsius blau, fetter fager dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Fantastisk farge, hadde sjøl en e36 med mauritsius blau, fetter fager dette Denne har fargen estoril som er ganske lys, mens mauritzius er ganske mørk.. Skjønte heller ikke noe av uttrykket; fetter fager dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KsCoM Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 NICE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå