Lien Skrevet Mai 7, 2006 Skrevet Mai 7, 2006 Da skal jeg gjøre dette når bilen kommer tilbake fra verkstedet. Vil dette også gjøre at bilen blir litt lettere å styre? Veit at servoene på den tiden (84) ikke var all varden men syntes den er ganske tung å styre for det.
Ballder Skrevet Mai 7, 2006 Skrevet Mai 7, 2006 Vil dette også gjøre at bilen blir litt lettere å styre? Nei. Det er som Jan e34 sier.. Blir heller tyngre og styre om det strammes for mye.
NSS Skrevet Mai 7, 2006 Skrevet Mai 7, 2006 Kikket på det nå og det så ganske greit ut. Men hvorfor må man løfte opp framhjulene egentlig? Og når den skal justeres, bare fortsetter man å skru den utover helt til dødgangen nesten er helt borte? For at når jeg gjorde det med fronthjulene nede, så ble det ikke helt bra...
capet Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Skrevet Mai 8, 2006 Har prøvd i dag å stramme snekka, men d va jævli vanskelig å komme til, slanger og bokser alla verer....
Lien Skrevet Mai 8, 2006 Skrevet Mai 8, 2006 Det er sånn det er med bil. Knoting for alle penga Jeg derimot har god plass, og takk gud for det
capet Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Skrevet Mai 10, 2006 No har æ fått justert litt på snekka.....men æ synes ikje d ble så stor forskjell, strammet først litt for mye å da ble den treg på styret, slakket litt da...men den ble stort sett som før....er d andre ting man kan gjøre??
Kaptein Vom Skrevet Mai 14, 2006 Skrevet Mai 14, 2006 De bilene jeg har strammet snekka på, måtte jeg skru justerings skruen utover! Noen som med sikkerhet vet om det er annerledes på bmw?
Filur Skrevet Mai 14, 2006 Skrevet Mai 14, 2006 Ta deg en tur innom Koed.dk å få en ny (brukt) snekke...
Tweety bimma Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 Uff jeg har lest denna tråden nøye nå,skal prøve på detta i morra.har skrivd ut alt så jeg kan lese det på verksted mitt..men jeg har en annen snekke som det ikke er mye slakk i men det ser ut som det er mega mye jobb å bytte detta?? noen som har gjort det før?
Ballder Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 De bilene jeg har strammet snekka på, måtte jeg skru justerings skruen utover! Noen som med sikkerhet vet om det er annerledes på bmw? Jepp. Annerledes i forhold til de bilene du har skrudd på ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå