TBG.E30 Skrevet Mai 15, 2006 Skrevet Mai 15, 2006 Var du på Tryvann med denne i år? Hmm, er det bare jeg som har tanken til kjølevesken hengenes på høyre støtdempertårn?
dj_maz Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Skrevet Mai 15, 2006 Hva slags innmat har du i kassa siden den er forsterka? Er Getrag 260 du har? tror det er det ja.. litt usikker
dj_maz Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Skrevet Mai 15, 2006 Var du på Tryvann med denne i år?Hmm, er det bare jeg som har tanken til kjølevesken hengenes på høyre støtdempertårn? har ikke vert på tryvann med den i år nei. den ble tatt ut for vinteren i mars.
dj_maz Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Skrevet Mai 16, 2006 i dag har jeg satt på M-tech vinga og M3 speil ble ganske så fornøyd
dj_maz Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Skrevet Mai 16, 2006 her er noen bilder med 17 mai vask og av med taket
ovex Skrevet Mai 16, 2006 Skrevet Mai 16, 2006 smak og behag. folk får synes hva de vil. jeg styler nå i hvertfall bilen akkuratt som det passer meg. kjedelig hvis alle biler hadde vert like. Flott bil, og moro med cab! Vart i meste laget etter min smak, og "bad taste" med det merket bak! ...ein liten ting til: ..du ber med ein slik tråd om at folk seier/kommenterar bilen din, så dette må du leve med. God og luftig sommar!!
dj_maz Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Skrevet Mai 16, 2006 hehe ja har ikke noe i mot at folk kommenterer bilen min jeg. men gjør nå uansett det jeg selv vil med bilen hehe men smak og behag. godt ikke alle biler blir like
dj_maz Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Skrevet Mai 25, 2006 har tatt bort fuck you merket bakpå ble litt bedre det ja.. venter fortsatt på trege posten om dagene har 2 pakker på vei 1 med krom detaljene mine og powerflex foringene mine... her er et bilde uten fuck you merket
dj_maz Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Skrevet Mai 26, 2006 i dag fikk jeg litt pakker diverse krom detaljer.og powerflex foringer. men venter fortsatt på grenrør og midtre eksosrør og senkesett. foringer litt monterte deler: sotede blinklys krom detaljene
Knersj Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 PEN bil! blir brunstig av alle zmude e30`r her jeg! må se å få gjort noe me min snart oxo! lykke til videre med bilen!
turbo_fever Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 Fin bil detta ja. Men synnst den var finere med klare blink lys. De er vel noe med smak og behag og gjøre de.. Ha det slik du synnst det er best og finest. Pluss dem felgene er litt råe på e30'n. Sia der er 18" Kunne tenkt meg slike som det der jeg og. For lite med 17" kosei racing seneka..
Viko Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 Bytt tilbake til kvite blinkers og bytt til den bakfangeren eg fortalte til deg på "senteret" og kjøp deg eit sikkeleg effektanlegg (Mongoose) Det er vel ingenting for ein latoil lærling. Da er bilen PERFEKT.. Hilsen, du vet..
dj_maz Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Skrevet Mai 26, 2006 kan jo bytte litt frem og tilbake på de blinklysene.. hehe ville bare teste sotede siden jeg har sorte DE lykter fremme og sotede på siden. derfor prøvde jeg det litt.. synes ikke det er sånn kjempe utvalg til bakfangere til E30. de fleste passer ikke min smak i hvertfall.. orker ikke bytte til mongoose heller.. er i hvertfall ikke første prioritert på lista.. skal nå få understellet på gang først og fremst. bytte litt foringer og dempere.. er jo som og kjøre en jævla hjulaster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå