E-Evjen Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Shina bilen for et par dager siden og da jeg kom hjem fra nattevakt så bilen sånn ut: Da var det ikke annet å gjøre enn å vaske: Så ble bilen nogenlunde bra igjen: I natt blir det sykkling på jobben for alle penga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Pen bil, men hva har skjedd med høyre forlykt? Synsbedrag kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 det lurte jeg å på- så mesten litt skummelt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Måkedritt er HAT, ihvertfall etter vask og polering og ikke minst for lakken I natt blir det sykkling på jobben for alle penga. Det passer jo bra siden sykle til jobben aksjonen i gang . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Pen bil, kjipt med all den dritten etter shiningen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Pen bil ja. Vasket bilen min på fredag.. kom hjem på lørdag så telte jeg 10 måkedritt på panseret.. sikkelig kjipt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Jeg er med i gjengen om at du har en meget pen bil. Kjipt å få bilen ned driti etter mange gode timer med jobb med bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Jeg er med i gjengen om at du har en meget pen bil. Kjipt å få bilen ned driti etter mange gode timer med jobb med bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 Pen bil, men hva har skjedd med høyre forlykt? Synsbedrag kanskje? Det har kommet vann inn i lykta, derav et lag med dritt som ligger i bunn. Det passer jo bra siden sykle til jobben aksjonen i gang . Ja, men det var vel ikke akkurat av disse grunnene de ville at folk skulle sykle til jobben. Jeg er med i gjengen om at du har en meget pen bil. Kjipt å få bilen ned driti etter mange gode timer med jobb med bilen.. Takk for det. Ja, det er surt når jeg har brukt nesten 4 timer på å shine bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 synes jeg ser dype riper på bilen din langs hele høyresiden. men ellers jævlig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 jeg så de jeg å, men litt usikker på om det er riper eller foto fgx ellers pen bil! men kjiipt at måker ikke bruker toalettet som alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2006 synes jeg ser dype riper på bilen din langs hele høyresiden.men ellers jævlig pen bil Det er ikke riper, bare ser sånn ut. skillbill: Hva er foto fgx? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå