Gå til innhold

Stygg kræsj. ikke bmw denne gangen da

Share

Anbefalte innlegg

er ikke mye igjen av den sykkelen eller bilen for å si det sånn.

spurte politiet hvor lenge til det ble ryddet opp, fikk ett frekt svar at det skjedde ikke før tidligst halv 8 i morgen tidlig, så hvis jeg skulle inn med bilen, så måtte jeg kjøre rundt. Skjønner ikke helt hvorfor de skal svare så frekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit at folk ikke må stikke av.. men hva er viktigst... forenklet forelegg, eller menneskeliv...

når det blir så farlig MÅ politiet avbryte. helt latterlig å sette mennekser liv i fare på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit at folk ikke må stikke av.. men hva er viktigst... forenklet forelegg, eller menneskeliv...

når det blir så farlig MÅ politiet avbryte. helt latterlig å sette mennekser liv i fare på den måten.

SYKT latterlig å bryte loven, stikke av fra politiet og samtidig sette andre's meneskers liv og politiets liv i fare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jæveli idiotisk å følge etter.

For det første så kjører den de følger etter motorsykkel. De tar han ikke igjen uansett, og hvordan skal de stoppe ham om de mot formodning hadde halt innpå? Eneste de oppnår er å stresse han opp, følger man etter blir det to mulige utganger. Endten så blir de frakjørt, eller så ender det med en ulykke. Å la han kjøre bort ville spart hans og andres liv, som er det viktigste.

Viser bare hvor patetisk politiet opptrer. Og at de var frekke er ikke noe nytt, hadde du svart frekt igjen hadde det vell blitt en tur på stasjonen med det samme. For en gjeng med maktsyke personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke politiets feil. Det er pga. manglende midler og resurser som gjør at politiet i Norge må opptre slikt. Det er også en grunn til at det er en del saker som blir "droppet".

Jeg skjønner ikke. Er så mange her inne som sier at politiet er så frekke når de stopper en. Jeg har blitt stoppet mange ganger og de har på ingen måte vært frekke. Vær hyggelig mot de, og de er hyggelig mot dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke. Er så mange her inne som sier at politiet er så frekke når de stopper en. Jeg har blitt stoppet mange ganger og de har på ingen måte vært frekke. Vær hyggelig mot de, og de er hyggelig mot dere.

:applause: Bravo, en som har skjønt det ;):applause:

Politiet er ALDRI frekke eller uhøffelige så lenge man er hyggelige mot dem!!!

Jeg har hvert små-frekk mot politiet en gang, fordi jeg ble stoppet 3 ganger på 2 dager for ingenting, og da var de frekke tilbake... Men ALDRI opplevd det ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhmm, Politiet kan da ikke bare slutte og følge etter sånne. Da vil vel flere utsette andre for fare for at politiet skal abryte jakten :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke politiets feil. Det er pga. manglende midler og resurser som gjør at politiet i Norge må opptre slikt. Det er også en grunn til at det er en del saker som blir "droppet".

Tro meg når jeg sier dette; den regelen som sier at hvis du er grei å snill mot politiet, så er de grei å snill tilbake er bare tull! Har flere ganger blitt stoppet i rutinekontroll uten noen feil, overskredelser eller noe annet galt, men samtidig opplevd at politiet oppfører seg frekt og spydig. Mange i politiet, både menn og kvinner framstår som maktsyke personer som har blitt mobbet som barn! < min mening, måtte bare si det .. :?

Edit: Dette gjelder selvfølgelig ikke alle politifolk, men politi er som andre mennesker. Det må man huske på. Noen er sure å gretne uansett, å setter en finger på alt, mens andre er greie og høflige, opptrer profft og er ikke like firkantige som andre, som henger seg opp i latterlige bagateller ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...