bimmer_boy Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Denne var lekker . http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =86&page=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Fin bil ja! Det er en 7-serie E23, ikke en 7-serie E28 som selger har skrevet.. menmen! Denna var for salgs i fjor også, og den er bygd sammen av diverse BMW styling. Jeg har nok ett finere bilde av den på pc`n min enn de som ligger der tror jeg! Skal legge det ut snarest Edit: Her er bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Denne her var jo heller ikke feil... http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7529519&sid=1afpFex9N562740&pos=111&tot=2548&page=5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 odd even, er virkelig sport evo blitt så dyr? Var jo ikke gått så kjempelite heller. Kanskje bedre avkastning i en e30 m3 enn høyrente konto nåda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 lt fra farge, felger, ja, alt er slik ting skal være!!! Det blir lotto-lapp i helga, og vinner jeg da, ja da handler jeg meg den e30`n der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Den kosta kling og så jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 lt fra farge, felger, ja, alt er slik ting skal være!!! Det blir lotto-lapp i helga, og vinner jeg da, ja da handler jeg meg den e30`n der ja.. da er vi nok 2 gitt;) eller hvertfall en e30 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Denne var lekker .http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =86&page=3 Den var RÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Fin bil ja!Det er en 7-serie E23, ikke en 7-serie E28 som selger har skrevet.. menmen! Denna var for salgs i fjor også, og den er bygd sammen av diverse BMW styling. Jeg har nok ett finere bilde av den på pc`n min enn de som ligger der tror jeg! Skal legge det ut snarest Edit: Her er bildet! Hey Det er jo gamle bilen min.Kjekt å se den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 trudde først det var en kødd anonse, men fin var den.. noen som har flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Den E28en var jævli rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Den E28en var jævli rå! Er ikke en e28. Det er en 7serie(e23) med m5 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Den var veldig fet!! E28 e 5-serie, ikke 7-serie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Godkjent med alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Neppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå