Morten318 Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Jeg og Rope har en liten stund planlagt litt og kommet fram til at vi kunne møtes en liten tur får å få litt ideer, skravle og kanskje prøve å avtale en kolonne til juni treffet.. Vi har kommet fram til søndag 21 mai. Treffet vil fåregå på parkeringen ved Valhall og klokkeslettet har vi satt til 14.00. Håper mange kommer og fint vær... Vel møtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Hey hey... Dette var da bra skal nok gjøre alt for å kunne dukke opp der Det er veldig imponerende at noen tar initiativet til å gjøre dette.. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 BMWCCN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2006 BMWCCN? Nei. Planlagt av meg og Rope på eget insiativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Høres bra ut.. Så man trenger ikke å være medlem altså? Da dukker jeg også opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Bra initiativ. Hvis det er pent vær og jeg ikke har planer for helgen tar jeg turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Moro!Sjanse for at jeg stikker innom,hvis jeg har fått på felgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Stas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Hvis jeg ikke jobber så blir jeg med Morten Bra insj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2006 Høres bra ut.. Så man trenger ikke å være medlem altså? Da dukker jeg også opp. Nope, dette har ikke noe med bmwccn eller www.bimmers.no å gjøre.. bare lyst å samle folk i nærområdet Høres bra ut at folk har lyst å komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Jeg er jo stadigvekk i by'n så kanskje jeg også dukker opp der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Fillern å nå som jeg prøver å selge bilen min. får jeg komme om jeg kjører noe annet da? he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Jeg kommer med mindre jeg må ta et skippertak på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Kult at folk er positivt til dette, gjør ikke noe om vi ikke er så mange så lenge det er noen. så er det litt kult å kjøre kolonne i Juni... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Hadde vært moro å sett bilene deres live, så mulig jeg dukker opp. Bra initiativ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå