|Andreas| Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Hvis alt går som det skal, kommer jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hvis alt går som det skal, kommer jeg også Lykke til.. om ikke så bor ikke jeg langt unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Lokallag av hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripower Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Jeg skal en tur til Oslo i den helga, er det langt ifra Oslo? Hvis det er i nærheten kommer jeg innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 det er litt utenfor sentrum, er ved helsfyr. kan legge ut kart. http://www.vallhall.no/images/gfx/vallhall_kart.gif Dr_s, lokkal lag er når deler av klubben (bimmers.no) samles for å møte de som bor i nærheten. Lokalt liksom, bmwccn har noe lignende, men de er så gamle å slitne så trur det er mere folk på "våres" alder som vil møte opp nå liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Når du kommer på E6 nordfra skal du ta mot sentrum når den deler seg opp ved alnabru/ulven-splitten, så svinger du av ved helsfyr og hvis du bare titter litt på kartene her så skjønner du. http://www.finn.no/finn/map?toolMode=3& ... &tabState= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 det er litt utenfor sentrum, er ved helsfyr. kan legge ut kart.http://www.vallhall.no/images/gfx/vallhall_kart.gif Dr_s, lokkal lag er når deler av klubben (bimmers.no) samles for å møte de som bor i nærheten. Lokalt liksom, bmwccn har noe lignende, men de er så gamle å slitne så trur det er mere folk på "våres" alder som vil møte opp nå liksom. Nope, dette har ikke noe med bmwccn eller www.bimmers.no å gjøre.. bare lyst å samle folk i nærområdet Høres bra ut at folk har lyst å komme Var derfor jeg lurte på hva slags lokallag det var snakk om, men da er det bimmers allikevel da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 ja, bimmers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 regner med at jeg tar meg en tur jeg også. hyggelig å møte folk fra området med samme interesse som en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kitta Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 blir nok en tur da ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 regner med at jeg tar meg en tur jeg også. hyggelig å møte folk fra området med samme interesse som en. Kan jo hennde vi sees på veien. jeg bor på nordstrand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 bra folk kommer.. får håpe på fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Dette hørtes artig ut ! Skal prøve å ta turen inn, er drøye halvannen time fra meg så det skal gå. Bar lurer på om jeg skal skal kjøre ett lite stykke på e6'en mot trondheim for å komme til valhall ? Hvor skal man ta av isåfall ? Kommer til å kjøre Kongsberg-Drammen-Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Dette hørtes artig ut ! Skal prøve å ta turen inn, er drøye halvannen time fra meg så det skal gå. Bar lurer på om jeg skal skal kjøre ett lite stykke på e6'en mot trondheim for å komme til valhall ? Hvor skal man ta av isåfall ? Kommer til å kjøre Kongsberg-Drammen-Oslo Når du kommer til Oslo fortsetter du på E6 gjennom Ekeberg tunellen, så kommer jo Vålernenga tunellen med en gang. Og etter den tunellen svinger du vel av mot helsfyr, etter du har svingt av skal du på en måte til venstre "over" E6 igjen og litt borti gata svinger du til høyre å da er du der. Se vedlagt kart litt oppi inlegga Jeg skal sende PM med telefon nummeret mitt til alle som har sagt de skal komme, i tilfelle råtefelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Når du kommer til Oslo fortsetter du på E6 gjennom Ekeberg tunellen, så kommer jo Vålernenga tunellen med en gang. Og etter den tunellen svinger du vel av mot helsfyr, etter du har svingt av skal du på en måte til venstre "over" E6 igjen og litt borti gata svinger du til høyre å da er du der.Se vedlagt kart litt oppi inlegga Ok da vet jeg hvor jeg skal kjøre, tror jeg faktisk kjørte forbi der på søndagen. Uansett så er det ikke 100% sikkert at jeg kan pga jobben, kan hende vi må ut på oppdrag i løpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå