Gå til innhold

Nino's e34 langtids prosjekt..


Nino
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, jeg tenkte jeg skulle legge ut litt om prosjektet mitt da.

Bilen min er en e34 -90 520i 24v

Diamantsvart.

Har egentlig ikke tenkt helt åssen det skal bli litt slutt. Tar gjerne imot forslag..

Hva jeg har gjort til nå:

Tinnet igjen emblem

Rieger bakrute senker

Øyelokk

Senkesett 40/40

Åpent filter (kjøpt nytt kon-filter)

Sotet ruter (skal også sote bakruta, men har ikke kommet så langt enda)

Momo Competion ratt

Gearkule m/ lys

MetallicA gulvmatter

Sotet blinklyset bak

InPro angel-eyes

InPro klare blinklys foran

InPro LED blinklys i skjermer

Erstattet nyrene med kun "nyreramma" og sort gitter

montert komponentsetta

Rieger e39-m5 look frontfanger

19" felger

Kjøpt m5-speil

Hva som skal kjøpes inn:

rieger e39-m5 bakfanger + skjørt

hellakkering :?:

nye baklamper

nye frontlykter, selger dermed InPro lyktene til sommer'n 07

bilen slik den var sommer'n -05:

Photo_132.jpg

Photo_146.jpg

sommer'n -06:

e34520-1.jpg

IMG_1622.jpg

IMAGE_195.jpg

teck

EDIT: endret litt på listene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fremtiden ser lys ut for 5'ern din Teck :D . Syns du burde bygge om til V8 front, og gå for M5 bakfanger, syns den passer hekken på E34 best :wink: .

Hva mener du med M5 baklamper, er det vanlig røde/hvite?

Ellers så har jeg kjøpt bremseskiver av ampe her på forumet. Har ikke fått montert de ennå, men de ser heftig ut :P . De er borra og slisset, samt de er zinkbelagte, så de ruster ikke. Kommer til å legge ut bilder i min tråd når jeg har montert de.

Men IKKE bytt til Rondell hjula, er mye fetere de ACS(kopi kansje) felgene dine 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steffan C:

takk :D

ja med m5 mener jeg de hel røde med hvitt blinklysglass.

v8 front ja. viste det var noe jeg hadde glemt i lista mi. hehe..

jeg har sett på den tråden med de bremsene. men det er maaaange mnd siden. kanskje jeg like greit skal handle meg slike ja:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg handlet inn litt diverse deler til anlegget, ikke noe spesielle greier, bare masse kabelsko, kabler, splitblokker.

kjøpt svart netting til fanger'n, oljefilter.

på mandag får jeg nytt baksete (eller brukt da) siden jeg har hatt besøk av en mus i garasjen, så ble det masse hull i bakseteputa, så igår ringte jeg på en som annonserte med att han solgte ett baksete. så da fikk jeg det for 300,-. det hadde tom nakkestøtter :D

så nå føler jeg meg ganske fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag har det vel egentlig skjedd noe nevneverdig synes jeg:D

jeg har endelig klart å somle meg til å få hentet skiltene til bilen :D

så idag har jeg kjørt bmw igjen. for første gang siden oktober. og godt er det! Fikk baksetene mine også. for en halv time siden. så nå sitter det "nytt" baksete der med nakkestøtter.. deilig 8)

nå må jeg bare få tatt en eu-kontroll også må jeg justere litt lys ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tipper det er herlig å kjøre go bilen igjen Teck :D . Prøvde å justere engle lyktene mine selv etter jeg monterte de i høst. Traff tydligvis ikke helt, da tretoppene ble godt opplyst der jeg kom kjørende :lol: . Var også endel medtrafikkanter som ikke var helt fornøyd siden jeg også hadde montert xenon :| . Ble ihvertfall en tur innom NAF for justering :wink: .

Som du kansje husker, så har jeg fått problemer med noen av ringene på lyktene :? . Har vært i kontakt med Daniel på KOED, så han skal sende meg nye(kommer en av dagene tenker jeg). Så nå har jeg de gamle lyktene på Touringen :roll: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. nei, ikke lett å drive å justere lykter. men, jeg får lånt slikt utstyr. så da skal det være litt greiere :D

men, man skal aldri si aldri:D

ja, var noe feil på mine engleøyer også når jeg fikk de. men, daniel fikk da ordnet nye til meg. selv om det tok sin tid..

ååhh.. det er så utrolig deilig å kjøre bmw'n igjen.. helt vanvittig er det :D!!!!!!!

takk gud for bmw.

amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke akkurat så mye å ta bilde av akkurat nå. masse verktøy som ligger henslengt, og litt deksler og slikt som ikke er helt på plass. men, når jeg er ferdig med instrument-huset mitt ( i glassfiber ) så skal jeg få tatt noen bilder av interiøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...