Gå til innhold

Nino's e34 langtids prosjekt..


Nino
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

ja, nå igjen. har jeg da selvfølgelig ombestemt meg. uff.. hehe

men, det blir da ikke m5. men noe annet.

har begynt å gå til innkjøp av div deler etc.

men, grunnet mulighusbygging til sommer'n. så venter jeg til høsten med å begynne for fullt. Bilen står enda på toten-skogen. Men, blir nok en liten luftetur til sommer'n=)

Også har jeg endelig muligens fått tak i mattasvart sotningsfilm=)

det har jeg letet lenge etter. muligens jeg må kjøpe en hel rull på 30meter. så da kan jeg gjerne selge ca 24m. kommer nok en salgstråd da jeg får rullen.

ja, det holder vel for nå.

*nino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, nå igjen. har jeg da selvfølgelig ombestemt meg. uff.. hehe

men, det blir da ikke m5. men noe annet.

har begynt å gå til innkjøp av div deler etc.

men, grunnet mulighusbygging til sommer'n. så venter jeg til høsten med å begynne for fullt. Bilen står enda på toten-skogen. Men, blir nok en liten luftetur til sommer'n=)

Også har jeg endelig muligens fått tak i mattasvart sotningsfilm=)

det har jeg letet lenge etter. muligens jeg må kjøpe en hel rull på 30meter. så da kan jeg gjerne selge ca 24m. kommer nok en salgstråd da jeg får rullen.

ja, det holder vel for nå.

*nino

kan gjerne selge meg noen meter :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

ja, da har det skjedd bittelitt her da..

har gått til innkjøp av Rial Lemans 19" felger. får felgene enten idag eller imorgen.

planen med de blir å ordne det lille som er å ordne på de. og lakkere de. farvevalg er fremdeles uvist. kom gjerne med forslag=)

Ellers så skal jeg bestille meg bi-xenon. og også slike xenon-look pærer til coupe'n. slik som blandt annet Chrzz har ( var det ikke det han kalte seg? )

Ellers blir det å ordne opp i kabelskjerven bak dashbordet. der er det mye rot, rense bilen invendig. altså ut med stoler, og teppe. rense gulvteppe osv osv..

ordne noen småflekker utvendig på bilen. regner med det blir gjort med lakk stift. muligens at jeg flekker bilen også. eller bare venter til jeg hellakkerer den:p

Men, først og fremst gleder jeg meg til å ta den ut ifra vinterlagring. så jeg også kan kjøre litt bmw :D

nja, det er vel det.. ikke så mye oppdatering men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da har det skjedd bittelitt her da..

har gått til innkjøp av Rial Lemans 19" felger. får felgene enten idag eller imorgen.

planen med de blir å ordne det lille som er å ordne på de. og lakkere de. farvevalg er fremdeles uvist. kom gjerne med forslag=)

Ellers så skal jeg bestille meg bi-xenon. og også slike xenon-look pærer til coupe'n. slik som blandt annet Chrzz har ( var det ikke det han kalte seg? )

Ellers blir det å ordne opp i kabelskjerven bak dashbordet. der er det mye rot, rense bilen invendig. altså ut med stoler, og teppe. rense gulvteppe osv osv..

ordne noen småflekker utvendig på bilen. regner med det blir gjort med lakk stift. muligens at jeg flekker bilen også. eller bare venter til jeg hellakkerer den:p

Men, først og fremst gleder jeg meg til å ta den ut ifra vinterlagring. så jeg også kan kjøre litt bmw :D

nja, det er vel det.. ikke så mye oppdatering men..

bilder bilder bilder :wink:8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

%7Boption%7D

slike felger.. bilder av felgene på bil kommer ikke for om noen mnd

hm ikke kant på dem :wink: gler meg til å se hvordan dem kler bilen jeg :wink: hehehe

men du, blir d no turbo eller m5 motor i bilen din eller? har du gjort noe løpe av vinteren enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, dårlig med kant på disse.

nei, jeg skal flytte til sommer'n. så blir å invistere i hus. og ikke i bil istedenfor. men, det kommer det kommer :D

nei, bilen står 3timer unna meg. så blir vanskelig å få gjort noe på den.. hehe.. utenom å tvinne tomler og vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, dårlig med kant på disse.

nei, jeg skal flytte til sommer'n. så blir å invistere i hus. og ikke i bil istedenfor. men, det kommer det kommer :D

nei, bilen står 3timer unna meg. så blir vanskelig å få gjort noe på den.. hehe.. utenom å tvinne tomler og vente

æsj så dumt da :( bor ikke i solør lengere du da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...