kripower Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Jeg må bare skryte til av Koed i danmark. Bestilte på tirsdag Scorpion eksos til min 325. Torsdag morgen ringer det en kar fra stange budservice på døra, med effekt anlegget. Dette er veldig bra leveringstid. Bedre en de fleste tror jeg! Noen andre som er enige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 bestillte M3 speil i begynnelsen av jan/feb og de er ikke kommet enda.. Så ikke helt enig nei.. Men nå skal det være sagt at dette skylles grosisten, og ikke koed. De får den nemmelig ikke inn på lager virker det som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Er helt enig her, er MEGET fornøyd med Koed og deres service!! Di sendte meg baklykter på torsdags etterniddag, og jeg fikk dem levert på døra fredags formiddag Dette er bra service. Kommer til og handle MYE der framover.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Jeg bestilte noe greier, men fikk en ting feil. Denne skal ha vært sendt på nytt (etter en pr purringer) for ca 3 uker siden, ikke sett noe til den... Bortsett fra det har jeg ikke noe å utsette på leveringstiden på den opprinnelige pakken jeg fikk. Hyggelig og bra service hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Jeg føyer meg også til de som er meget fornøyd med koed.dk! Bestilte M5 fangeren og fikk den noen dager etterpå. billige er de også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Er veldig fornøyd med Koed. Tok max 1 uke fra pakken min var sendt til jeg hadde den i postkassa. Bestilte ny topp + litt annet snacks drifra på mandag og regner med jeg har den om et par dager... Pakken veier faktisk over 30kg.... Dette vil jeg si er bra med tanke på at jeg bor øverst i nordland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 bestillte M3 speil i begynnelsen av jan/feb og de er ikke kommet enda.. Så ikke helt enig nei..Men nå skal det være sagt at dette skylles grosisten, og ikke koed. De får den nemmelig ikke inn på lager virker det som.. Har også bestilt speilene der for lenge siden, sendte mail i går for og sjekke igjen hvor de ble av.. De skulle få dem inn mest sansynlig den 16. Mai... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cicca Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Svært fornøyd jeg og. Rask levering. Selv om nettbuttikken ikke hadde tatt skade av en oppgradering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Blir det toll på varer fra koed? er det ikke toll på alt over 200kr tro så blir det mye å spare på og handle der i forhold til GS da? jeg bare lurer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Noen deler er de ganske billige på, andre ikke.. Er ikke alt som lønner seg å kjøpe derfra for å si det sånn.. Du må nok fram med kalkulatoren og se litt på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripower Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2006 Blir det toll på varer fra koed? er det ikke toll på alt over 200kr tro så blir det mye å spare på og handle der i forhold til GS da? jeg bare lurer Du må betale 25% på det du bestiller. Noe kan sikkert lønne seg å¨bestille fra GS, Men Gs har ikke Scorpion eksos som jeg skulle ha. Det beste hadde vel vært å da en danskebåt tur å shoppe masse Bmw deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Jeg må bare skryte til av Koed i danmark.Bestilte på tirsdag Scorpion eksos til min 325. Torsdag morgen ringer det en kar fra stange budservice på døra, med effekt anlegget. Dette er veldig bra leveringstid. Bedre en de fleste tror jeg! Noen andre som er enige? hmmm er ikke heilt enige i det..har send mail til daniel og claus i uken som va og har ikke mottat noe svar på mail enda..på gs-bildeler er berre ++++++ bra service og har peiling på bmw...og ikke mist trondsen bil i tromsø..spesielt han geir magne på delelageret har peiling på bmw og ikke minst jævla bra service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Jeg har vel bestilt for titalls tusen av koed de siste årene og er veldig fornøyd med dem. Ekstremt bra service. Eneste jeg har å utsette på dem er at inne på ordren på nettet står jo det når pakken er planlagt å sendes. Dette har de til en uvane på mine ordre å utsette den dagen den skulle ha vært sendt til 2 dager etterpå og det samme om igjen istendenfor å bare skrive når den skal sendes fra første stund av. Sist pakke tok det faktisk over èn måned før eg fikk men den var litt spesiell da. Men for all del. Mye skryt for at de har peiling og hyggelige folk som jobber der spesielt Daniel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 bmwm5, det kan nok lønne seg å ringe til Daniel nå for tiden. Han pleier å være rask på mail, men de har sinnsykt mye å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 M-m. Er vel bl.a. derfor de har anonsert etter en medarbeider til både her på bimmers.no og i det nyeste Fahrfreude. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå